Ана Ризова, партньор във Волф Тайс, запозна участниците с практическите аспекти на правната рамка, свързана с реклама на храни и напитки. Тя коментира, че е изключително важно да се знае правилната рамка при рекламите, защото това дава възможност за за нови приходи и намаляване на разходите, като в същото време се избягват санкции от страна на Комисия за защита на конкуренцията, които могат да наложат санкции до 10% от оборота за предходната финансова година.
Тя запозна участниците с факти, свързани с моментите, в които рекламата представлява нелоялна конкуренция, давайки конкретни примери от международната практика.
Тя представи и Закона за Защита на потребителите, свързана с предоставяне на точна, вярна и коректна информация и изрази задоволството си от добрите практики, представени по време на форума и гарантиращи развитие на икономиката.
Г-жа Ризова коментира и интересни аспекти от рекламата и техните регулации, като раздаване на награди и даване на отстъпки.