Колко важни за компаниите са неструктурираните данни?

Колко важни за компаниите са неструктурираните данни?

За бизнеса е изключително важно да разбере как да използва неструктурирани данни в подкрепа на основните си цели.

Общо 80% от корпоративните данни вече са неструктурирани и този процент ще нараства, пише Forbes. Компаниите губят много знания, които могат да им помогнат с бизнес разузнаването, ако не разполагат с необходимите инструменти за изследване на тези данни.

Приложения на неструктурирани данни

Разработване на продукти

Неструктурираните данни предоставят на бизнеса информация за това как да подобри своята услуга или продукт чрез изследване на настроенията на потребителски форуми, обаждания и запитвания в социални медии.

Продажби и маркетинг

Неструктурираните данни се използват от фирмите, за да определят тенденциите при покупки и възприемането на марката. Едно значително предимство, специфично за неструктурираните данни, е оценката на настроението. Ефективността на продажбите и маркетинга на една компания може да се постави в контекст чрез изследване на публикации в социални медии, разговори във форуми и други медии.

Алгоритмите, използвани в CRM платформите, също се възползват от неструктурирани данни. Прозренията, получени от предсказуемия анализ, учат бизнеса как да предвиди желанията на клиентите. Например търговският персонал може да използва анализи, за да продава на съществуващи клиенти в идеалния момент или да прави по-добри предложения за продукти или услуги на нови клиенти.

Обслужване на клиенти

Автоматизираните чатботове подкрепят агентите за обслужване на клиенти, като насочват оплакванията на клиентите към подходящите служители, които могат да разрешат проблема. Анализът на настроението, посочен по-горе, се прави на базата на тази информация.

По-важното е, че дискусиите за проблеми и оплаквания дават на изследователския и дизайнерския екип важна представа за това кои функции работят ефективно и кои - не. Разработването на продукти използва тази информация, за да определи как да направи продукта или услугата по-добри.

Как да използваме неструктурирани данни за BI

За да започнете да използвате неструктурирани данни за BI цели, има три стъпки.

Определете конкретната употреба(и) на неструктурирани данни. Бъдете точни с проблемите, които вашата организация се стреми да реши с външни данни.

Рационализирайте източника(иците) на данни. Необходими са ви качествени потоци от данни, за да се гарантира, че независимо от източника последователността и надеждността на доставката на данни остават едни и същи. Това е така, защото неструктурираните данни се извличат от редица източници и в голямо разнообразие от формати.

Създайте план за вашите програми за данни. Работете с доставчик, който е специализиран във високопроизводителни, висококачествени приложения и ресурси за интегриране на данни.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.