С поредица от събития в осем града Yettel представя иновативната услуга Smart Accounts пред бизнеса в страната. Това е първото облачно решение за управление на финанси и счетоводство, което телекомът разработи съвместно с българската финтех компания Nula.BG.
Първите събития се проведоха в Пловдив, Стара Загора, София и Варна, като привлякоха над 250 представители от счетоводни кантори и компании от различни сектори. През следващите седмици срещи за представяне на платформата предстоят и в градовете Бургас, Русе, Велико Търново и Плевен.
Smart Accounts представлява интуитивен софтуер, който позволява 360-градусов мониторинг и управление на финансите от една платформа, с лесен онлайн достъп от всяко устройство и с най-високо ниво на защита. Той помага на малкия и среден бизнес да организира всички аспекти на своите финанси в една централизирана система - фактуриране, счетоводство, вземания с контрагенти, стоки и услуги, обработка и съхранение на документи, администриране на осигурителните и трудови отношения и други.
По този начин от една единствена платформа бизнесът има пълен достъп до цялата си финансова и счетоводна документация, банкови сметки, парични потоци, досиета на служители, актуални справки, както и бърз достъп за проверка на информацията с държавни институции като Търговски регистър и НАП.
Решението използва модерни AI технологии за оптимизация на процесите, което дигитализира над 95% от документооборота. Софтуерът работи с технологията за оптично разпознаване на символи OCR. С помощта на изкуствен интелект тя разчита, анализира и категоризира информацията от фактурите и генерира платежни нареждания, което значително ускорява обработката на документи и елиминира необходимостта от ръчен труд.
Smart Accounts обработва една фактура за средно 5 секунди и може да намали времето за обработка на фактури с над 96%. Едновременно с това, услугата изпраща известия за наближаващи данъчни срокове и падежи, което значително намалява риска от пропуски и забавени плащания.
Достъпът до услугата Smart Accounts e изцяло онлайн - през компютър, смартфон или таблет, без необходимост от инсталация на софтуер на устройството, като е осигурена 24/7 техническа поддръжка. Разнообразните функции на платформата са обособени в няколко тематични модула и гъвкави абонаментни планове, от които бизнес клиентите могат да изберат най-подходящите за тях.
Повече за услугата ще намерите тук.