Offerista Group се ребрандира като Shopfully

Offerista Group се ребрандира като Shopfully

Offerista Group, най-голямата европейска мрежа за дигитален ритейл маркетинг, обявява ребрандирането си като Shopfully. Този ключов етап от развитието на компанията отбелязва пълната търговска и брандова интеграция със сестринската компания Shopfully и утвърждаването като европейски лидер в областта на Drive to Store маркетинга.

Основана в Германия през 2008 г., Offerista бързо се разраства чрез органичен растеж и стратегически придобивания в Германия, Австрия и Централна и Източна Европа. От края на 2023 г. Offerista постепенно обединява усилията си със Shopfully, което води до днешното съобщение, че двете компании вече официално ще функционират под бранда Shopfully, с напълно обновени лого и идентичност на бранда във всички географски региони.

Новият бранд обединява екип от 450 експерти в областта на дигиталната търговия, които работят на 25 пазара в Европа, Австралия и Латинска Америка. Shopfully свързва 200 милиона купувачи по целия свят с офертите, които обичат, като същевременно стимулира местните продажби на над 500 водещи брандове и ритейлъри.

"Това, което започна само като идея през 2023 г., вече е реалност: днес се обединяваме, за да създадем европейския лидер в областта на Drive to Store маркетинга", заяви Стефано Порту, главен изпълнителен директор на Shopfully. "Като обединяваме силните си страни, ShopFully иска да даде възможност на повече брандове и ритейлъри да превърнат сърфирането в интернет в пазаруване, в Европа и извън нея", добавя той.

Новото лого на ShopFully въплъщава тази мисия, символизирайки искрата, която запалва интелигентните решения както за купувачите, така и за търговците. Идентичността на бранда е разработена в партньорство с Koto Studio - глобална агенция за брандинг, известна с формирането на някои от най-влиятелните компании в света.

"В България това ребрандиране бележи нова глава за Offerista. Като Shopfully сега предоставяме по-ефективни решения за брандове и ритейлъри, за да им помогнем да достигат до своите потребителите още по-ефективно", казва Оливър Олшевски, ръководител на пазарите в Австрия и Източна Европа и новоназначен управляващ директор.

"Със Switch Paper to Digital, оптимизиращ маркетинговия микс, разширената Shopper Network и нашата платформа HI!, задвижвана от изкуствен интелект за хиперлокален маркетинг, ние предоставяме на търговците най-добрите инструменти за успех в дигиталната трансформация", казва още той.

Какви тенденции ще определят ритейл пазара през 2025 г.? Как да повишите ефективността на кампаниите си? Как иновациите променят търговския сектор и производството? На тези и други въпроси отговори ще чуете на Retail & Manufacturing Community Day. Вижте програмата на събитието и лекторите!

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.