Три ключови тенденции при технологиите, които ще доминират през 2022 г.

Три ключови тенденции при технологиите, които ще доминират през 2022 г.

Технологиите се развиват бурно, особено след настъпването на пандемията.

Онлайн медията business2community.com обобщава водещите тенденции, които ще оформят бизнес и технологичния пейзаж през 2022 г. и след това.

Бърз растеж за приложенията

През последните години, особено след пандемията, приложенията се превърнаха в голям бизнес. Тъй като все повече и повече фирми разглеждат приложенията като част от своята критична бизнес стратегия, този сектор се нажежава.

2021 г. донесе успешни кръгове на финансиране за компании като Kong, MessageBird, Postman и Nylas, както и дейност по сливания и придобивания като Twilio, Sinch и др.

През 2022 г . ще видим още от същото, тъй като компаниите ще продължат да се облягат на приложенията като начин за приоритизиране и бързо изграждане на въздействащи функции и изживявания за своите клиенти. Приложенията спестяват време и повишават производителността, като са лесни и удобни за използване от потребителите, защото не е необходимо да превключват между множество инструменти и интерфейси.

Фирмената култура излиза на друго ниво

Фирмената култура беше изтласкана до ръба през последните няколко години. Сега обаче тя е неразделна част не само от ежедневните рутинни практики и преживявания на служителите, но и е критичен компонент от начина, по който организациите управляват своя бизнес. В резултат на това видяхме, че важността на фирмената култура постоянно става част от дискусиите и решенията, които се вземат на най-високите нива на бизнеса.

През 2022 г. фирмената култура най-накрая ще достигне до заседателната зала. Много бордове разпознават и виждат как фирмената култура може да доведе до стойност в цялата организация, от наемане и задържане на таланти, до решения за продукти, обслужване на клиенти и много други.

Изкуствен интелект за овластяване, а не за заместване на служителите

Изкуственият интелект се оказа мощен инструмент, който може да трансформира бизнеса и да му помогне да модернизира операциите си, както и своите продукти и услуги. Въпреки това, все още има много съмняващи се в изкуствения интелект, които вярват, че тази технология ще замени хората на фронтовата линия на работа.

Напредъкът в изкуствения интелект, съчетан с недостига на работна ръка и търсенето на бърз мащаб, принудиха компаниите да автоматизират навсякъде, където е възможно. Дори и с продължаващите иновации, водени от изкуствения интелект, хората ще продължат да играят съществена роля в истинското организационно въздействие, анализ и растеж.

Организациите ще продължат да разчитат на хората, за да изградят по-сложни модели на изкуствен интелект и машинно обучение, които могат да анализират повече данни по-бързо и да ги структурират, за да повлияят на целия бизнес, а не само на конкретни екипи или потребители.

2022 г. ще бъде голяма и важна година. Технологиите може и да не са отговорът на всичките ни проблеми, но със сигурност играят ключова роля, за да останем свързани, да постигнем целите си и да живеем по-добър живот.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.