Пет принципа на B2B уебдизайна, които водят повече клиенти

Пет принципа на B2B уебдизайна, които водят повече клиенти

B2B уеб дизайните могат да бъдат прекрасни и приятни, но трябва да бъдат и функционални, за да увеличават приходите.

Онлайн изданието business2community.com обобщава 5 съвета за B2B уеб дизайн за генериране на потенциални клиенти.

Създайте ясен поток във вашия дизайн

Претрупаният дизайн на уебсайтовете е разсейващ и в крайна сметка непривлекателен. Ако искате да увеличите максимално генерирането на потенциални клиенти на вашия B2B уебсайт, уверете се, че дизайнът ви има ясен поток, в който потребителят може лесно да навигира.

Вашият уебсайт трябва да бъде организиран и да показва само основната информация, от която се нуждае посетителят му. Премахването на ненужните елементи ще подобри потока.

Използвайте дизайна, за да ръководите потенциалния клиент

Помислете за вашите местни магазини за хранителни стоки и големите хипермаркети. Почти всички от тях предоставят ясни знаци, които да ви помогнат бързо да стигнете до това, от което се нуждаете.

B2B уеб дизайнът, който поставя основата за генериране на потенциални клиенти, помага и насочва посетителя на уебсайта към това, от което се нуждае. Това може да включва множество пътища или секции.

Опитните дизайнери разбират това и включват ясни елементи в дизайна, за да помогнат на потребителя по пътя към преобразуването - независимо дали се регистрира за бюлетин, изтегля ресурс или попълва формуляр за контакт.

Разрешаване на опции за потребителя

Не всеки посетител на уебсайта има същите предпочитания като друг клиент. Предоставянето на опции за потребителя чрез дизайна на вашия уебсайт гарантира, че всеки човек може да обхожда сайта по предпочитан от него метод.

Например, някои посетители на уебсайта може да искат да научат повече за вашата компания, сертификати или предишни клиенти, преди да се ангажират с вас. Други може да видят само какви продукти или услуги предлагате и това да им е достатъчно, за да се свържат с вас. Трети може да поискат да отделят време, за да разгледат по-голямо съдържание, за да видят какви видове стратегии препоръчвате или с кого ще работят във вашата фирма.

Добрият и качествен уеб дизайн позволява на потребителя множество опции за придвижване по пътя към реализация.

Улеснете намирането на неща

Не заравяйте важна информация, не затваряйте всичко и не затруднявайте намирането на основна информация. Също така, не забравяйте да направите UX тестване, за да сте сигурни, че вашият уеб дизайн функционира така, както искате.

Уверете се, че всички бутони могат да бъдат щраквани, връзките не са счупени и важната информация или съдържание не е възпрепятствано от други елементи на уеб дизайна. UX тестването не трябва да бъде задълбочено, за да бъде ефективно, но навигирането във вашия B2B уебсайт ще разкрие грешки или проблеми, които затрудняват посетителя и пречат на реализациите.

Включете подходящи изображения или илюстрации

Ако искате посетителите на уебсайта ви да ви разпознаят като тяхната компания, това означава да включите подходящи изображения и/или илюстрации.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.