Как изкуственият интелект помага на компаниите да задържат и увеличават клиентите си (два казуса)

Как изкуственият интелект помага на компаниите да задържат и увеличават клиентите си (два казуса)

Съдържанието винаги е най-важното, ако попитате някой опитен медиен специалист или издателска компания. Независимо дали съдържанието е под формата на филм, музикален албум или новинарска статия, то трябва да бъде завладяващо, за да накара потребителя да иска да отдели време за него.

В същото време много компании също осъзнават, че страхотното съдържание трябва да се разпространява възможно най-широко и да бъде персонализирано за точната аудитория, за да привлече вниманието ѝ в днешния конкурентен свят, пише Forbes.

Изкуственият интелект дава възможност на тези компании да разпространят съдържанието си възможно най-широко и да спечелят възможно най-много читатели или зрители.

Решения в свят без бисквитки

AsiaOne наскоро си партнира с AI компанията Neural Lab, за да създаде автоматизиран персонализиран инструмент за препоръки на статии, базиран на интелигентни AI алгоритми. Тъй като поверителността става все по-важна за читателите, инструментът, задвижван от AI, ще помогне да се препоръчват статии без натрапчиви проследяващи бисквитки.

Apple и Google обявиха постепенно премахване на бисквитките на трети страни - кодът, който често се използва за проследяване на онлайн потребители. Това означава, че медийните компании трябва да намерят интелигентно решение, за да отговорят на утрешните изисквания за поверителност, като същевременно трябва да имат и представа какво искат клиентите.

Готовият за производство прототип за AsiaOne е завършен за кратък период от 13 седмици. В момента AsiaOne преглежда констатациите след тестовете, за да вземе решение за по-мащабно производство на AI системата.

Като използва AI алгоритмите на Neural Lab, AsiaOne насърчава посетителите да останат на сайта ѝ, като автоматично препоръчва статии, които са подходящи за тях. Чрез анализиране на статията, която читателят гледа на AsiaOne, машината за машинно обучение на Neural Lab е в състояние да генерира и постави статия, която предлага най-висок процент на ангажираност. Това помага за създаването на персонализирана уеб страница за задържане и увеличаване на читателската аудитория.

AI за пресяване и подготвяне на видеоклипове

Друга медийна компания - стартиращата платформа за местно съдържание Viddsee, си партнира с базираната в Белгия фирма за изкуствен интелект Sensifai, за да създаде оптимизиран за данни процес за куриране и създаване на видео съдържание.

Проектът със Sensifai все още е в процес на оценка, въпреки че той предвижда потенциално разширяване на това партньорство.

В днешния свят генерирането на данни лесно се влияе от променящото се търсене на аудитория. Изкуственият интелект ще бъде решението за разбиране на всички данни и за допълване на основните бизнеси по нови и иновативни начини.

От лабораторията до реалния свят

За доставчиците на решения за изкуствен интелект това също е начин да предоставят реални резултати от упоритата работа, която са инвестирали в разработването на технологията от изследователска лаборатория.

Тъй като цифровите възможности стават все по-напреднали и нишови, много повече компании ще трябва да намерят правилните партньори, за да продължат бизнеса си в дигиталното бъдеще. Технологията се развива бързо и често има недостиг и на специалисти.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.