Търсенето в TikTok представлява значителна възможност за бизнеса да представи своите промоции пред правилните хора в точното време.
Според ново проучване на WARC, потребителите на TikTok все повече разчитат на търсенето в платформата за информация за продукти. Според данни на мрежата, общият брой търсения е нараснал с 40% на годишна база.
TikTok добави реклами в търсачките през 2023 г., така че реклами се показват в рамките на свързани заявки за търсене в приложението.
На практика търсенето в TikTok се конкурира с търсенето в Google поне що се отнася до младите потребители, което подчертава стойността на TikTok като инструмент за търсене и откриване на информация и продукти.
Интересното е, че TikTok също така превъзхожда инструментите за търсене с изкуствен интелект в това отношение, въпреки че те бързо се налагат и постоянно печелят пазарен дял.
Проучването на WARC разглежда и какво конкретно търси по-младата аудитория в социалните приложения. На първо място, това са темите, свързани с красота и мода, забавления, рецепти.
За корпоративните рекламодатели въздействието на кампаниите за търсене в TikTok са довели до 2,2 пъти по-голямо увеличение на покупките в сравнение с инициативи без кампании за търсене. Затова и си струва да добавите реклами в TikTok за търсене към вашия маркетингов план и да ги тествате, за да видите как биха се представили в заявките.
Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на позиционирането и изграждането на бранове в TikTok & Instagram, вижте повече за обучението TikTok & Instagram Marketing Masterclass ТУК