За младите търсенето в TikTok изпреварва търсенето в Google. Как да се възползвате?

За младите търсенето в TikTok изпреварва търсенето в Google. Как да се възползвате?

Търсенето в TikTok представлява значителна възможност за бизнеса да представи своите промоции пред правилните хора в точното време.

Според ново проучване на WARC, потребителите на TikTok все повече разчитат на търсенето в платформата за информация за продукти. Според данни на мрежата, общият брой търсения е нараснал с 40% на годишна база.

TikTok добави реклами в търсачките през 2023 г., така че реклами се показват в рамките на свързани заявки за търсене в приложението.

На практика търсенето в TikTok се конкурира с търсенето в Google поне що се отнася до младите потребители, което подчертава стойността на TikTok като инструмент за търсене и откриване на информация и продукти.

Интересното е, че TikTok също така превъзхожда инструментите за търсене с изкуствен интелект в това отношение, въпреки че те бързо се налагат и постоянно печелят пазарен дял.

Проучването на WARC разглежда и какво конкретно търси по-младата аудитория в социалните приложения. На първо място, това са темите, свързани с красота и мода, забавления, рецепти.

За корпоративните рекламодатели въздействието на кампаниите за търсене в TikTok са довели до 2,2 пъти по-голямо увеличение на покупките в сравнение с инициативи без кампании за търсене. Затова и си струва да добавите реклами в TikTok за търсене към вашия маркетингов план и да ги тествате, за да видите как биха се представили в заявките.

Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на позиционирането и изграждането на бранове в TikTok & Instagram, вижте повече за обучението TikTok & Instagram Marketing Masterclass ТУК

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.