Три съвета за дигиталния маркетинг в свят, в който поверителността е най-важна

Три съвета за дигиталния маркетинг в свят, в който поверителността е най-важна

Онлайн поверителността е нещо, което поражда сериозно безпокойство. Акцентът върху онлайн безопасността се увеличава, което води и до нарастващ брой инициативи за поверителност. Това включва подобрена киберсигурност, постепенно премахване на бисквитките на трети страни и по-добра цифрова хигиена.

Всичко това поставя нови препятствия за бизнеса и особено за маркетинговата индустрия, пише cmswire.com. Маркетолозите трябва да са готови да възприемат иновативни нови начини за успех в онлайн свят, който все повече поставя на първо място поверителността.

Ето няколко примера за творчески начини, по които дигиталните търговци могат да достигнат до целевата си аудитория, като същевременно зачитат новите правила за поверителност.

Разберете разликата между данните от първа и трета страна

Светът постепенно премахва използването на бисквитки и други данни на трети страни. Това ограничава установената маркетингова дейност. Това обаче не означава, че фирмите нямат право да събират данни, предоставени им директно от потребителите.

Напротив, тъй като данните от трети страни изчезват, изключително важно е бизнес лидерите и търговците да разберат новото значение на данните от първа страна. Що се отнася до действителното съдържание, данните от трети страни и от първа страна са еднакви. Начинът, по който фирмите събират това съдържание, е определящата разлика.

Данните от първа страна идват с изричното разрешение на техния собственик. С други думи, те се генерират, когато компании поискат информация, като име, имейл или лични предпочитания, директно от клиент. В този случай информацията може да се ползва и за бъдещи маркетингови кампании.

HubSpot посочва, че много индустрии, като организации с нестопанска цел и организации за застъпничество, винаги са разчитали на данни от първа страна за своя маркетинг. Търсенето на продаваема информация директно от клиенти, които избират това изживяване, е подход, с който съвременните маркетолози трябва да се запознаят, ако искат да успеят в свят с по-голяма поверителност.

Наблегнете на приходите от изоставяне на колички

Най-сигурният начин да взаимодействате с клиент, без да нарушавате поверителността му, е като се възползвате от възможностите, когато този клиент доброволно се ангажира с вас. При електронната търговия това се случва, когато клиентът сърфира из сайта ви.

Когато потребител посети вашия уебсайт, той може да преглежда информация, да разглежда продукти и услуги и дори да ги постави в количка за онлайн пазаруване. Ако този потребител напусне сайта и не довърши покупката, вие имате "висящи" приходи.

Компаниите могат да използват подходящи данни за ефективно проследяване на ситуации на сърфиране, изоставяне на продукти и колички. Това оптимизира потенциална форма на приходи, която много компании пренебрегват, като въвежда усещане за персонализация в границите на поверителността на клиентите.

Подобрете взаимодействието по имейл

Имейлът е толкова стар, колкото и самият интернет. Електронната поща остава здраво вградена в поведението на съвременния онлайн потребител.

Имейлът е основна форма на дигитален маркетинг и ще става все по-уместен от всякога в свят, в който поверителността е на първо място.

Тъй като бисквитките на трети страни изчезват, имейлът е критичен маркетингов спасителен пояс. Компаниите могат да използват своите имейл списъци за текущ маркетинг както към лоялни, така и към бъдещи клиенти.

Търговците трябва да приемат сериозно имейл маркетинга. Вместо да изпращат рутинни актуализации или безсрамни промоционални предложения, търговците трябва да се опитат да намерят креативни нови начини да извлекат максимума от своя имейл маркетинг.

От решаване на тест до резервиране на хотелска стая, интерактивните имейли изрязват множество стъпки от маркетинговия процес. Това съкращава фунията на продажбите, което води до по-добро ангажиране и по-високи проценти на реализация - и това при зачитане на дигиталната поверителност на клиента.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.