Три грешки, които търговците на дребно трябва да избягват при социалната търговия

Три грешки, които търговците на дребно трябва да избягват при социалната търговия

Социалната търговия и използването на социални мрежи за онлайн пазаруване е сравнително ново явление в сравнение с други форми на дигитално пазаруване. То вероятно обаче ще се превърне в основен начин потребителите да купуват в близко бъдеще.

Вашите купувачи прекарват повече от два часа на ден в социалните медии, като времето се увеличава при представителите на поколението Z, пише онлайн изданието RetaileDive. Те са в социалните медии за да се свързват с приятели, да се забавляват и все по-често да пазаруват.

Не е изненада, че Instagram наскоро каза, че пазаруването ще бъде основна част от неговата платформа. Можете да очаквате други социални мрежи да последват примера.

Печелившите марки на бъдещето ще прегърнат социалната търговия. Медията обобщава три грешки, които търговците на дребно трябва да избягват, за да правят социалната търговия по правилния начин.

Създаване на тромави цифрови преживявания за купувачите

Всички сме в социалните мрежи и сме виждали нещо, което искаме да купим. Само че ужасно преживяване ни спира понякога. Като изберете продукта, който искате, вероятно може да ви се отвори нов браузър, ще трябва да попълните информацията си за контакт, доставка, фактуриране и плащане на малко мобилно устройство. Ако все пак завършите покупката си, това нарушава потока на всичко, което сте правили в социалните медии.

Най-добрите марки използват социалната търговия, за да дадат на купувачите безпроблемно изживяване при покупка. Понякога това означава проучване на опциите за пазаруване директно с платформите или внедряване на технология за дистанционно плащане, която ви позволява да превърнете почти всяка повърхност в страхотно изживяване при плащане.

Да станете част от мрежа за купувачи може също да доведе до страхотни дигитални изживявания, защото на вашите купувачи няма да се налага да въвеждат информацията си, дори ако никога преди това не са пазарували от вашия сайт. Това означава, че вашите купувачи могат да видят вашия продукт в социалните медии, да го изберат, да завършат покупката с бързо плащане с едно щракване или дори по-бързо с дистанционно плащане направо в приложението си за социални медии.

Това приятно изживяване на клиентите улеснява покупката и в крайна сметка ще доведе до повторни покупки.

Марката не се включва в тренда за социална търговия

За търговците на дребно социалната търговия може да се усеща като включване в бизнес с големи онлайн пазари. Едно място, където вашата марка може лесно да се изгуби в бъркотията със социалната търговия, е по време на последния етап на плащане. В опит да намалите триенето и да задържите клиента, можете да приложите множество пренасочвания, но това създава тромаво изживяване за купувачите и потенциално може да навреди повече на бранда ви.

Като алтернатива може да накарате клиентите да влизат в отделни брандирани приложения като PayPal или други алтернативни методи на плащане (APM), но това означава, че се отказвате от марката си по време на най-важната крайна стъпка на плащане и разчитате на опита на трета страна, за да завърши купувачът покупката си.

Присъединяването към мрежа за купувачи е един от начините да се възползвате от силата на социалната търговия, като същевременно поддържате собствения си брандиран опит през целия път на потребителя. Това ви дава излагане на милиони нови купувачи и създава нови места, където клиентите да откриват и да се ангажират с вашата марка.

Най-важното е, че тези купувачи могат да закупят вашия продукт по безпроблемен начин и да изпитат внимателно изработеното ви изживяване на марката от началото до края.

Пропускате възможността да създавате акаунти в магазина си

При социалната търговия много търговци на дребно не дават приоритет на създаването на акаунти в магазините им. Вместо да управлявате акаунти в магазините, може да решите да предложите плащане като гости, но тези купувачи може и да си тръгнат заради влошено преживяване.

Това е мястото, където стабилната мрежа от купувачи може да помогне на търговците на дребно. Забравете неудобните форми и потребителски имена и пароли, които купувачите трябва да създадат. Зарадвайте феновете си с лесно плащане с едно щракване и те ще се вълнуват повече от бранда ви и предимствата на това да имат акаунт в магазина ви.

Тъй като Apple и Google ефективно премахват бисквитките на трети страни в близко бъдеще, данните от първа страна ще бъдат от решаващо значение за търговците на дребно при придобиване на нови купувачи и ангажиране със съществуващи клиенти.

Безпроблемното създаване на акаунти в магазина ви снабдява с данни, за да подсилите изживяването след покупката, да се насочите по-добре към нови клиенти чрез персонализирани омниканални стратегии и много, много повече.

Социалната търговия ще се засилва все повече в бъдеще. Използването на правилните инструменти и силата на мрежите за купувачи ще ви помогне да избегнете тези три основни грешки, които могат да навредят на вашата марка повече, отколкото да не сте в социалните медии.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.