SMS маркетингът: Тайното оръжие на брандовете за натоварения празничен сезон

SMS маркетингът: Тайното оръжие на брандовете за натоварения празничен сезон

Планирането за Черния петък отдавна започна. Търговците подготвят маркетинга си за обичайните канали като имейл, платено търсене, платени социални реклами. Тъй като обаче разходите и ефективността на различните канали са различни, брандовете непрекъснато търсят начини да увеличат максимално възвръщаемостта на инвестициите в условията на жестока конкуренция.

За разлика от платените канали - търсачки и социални мрежи, които разчитат най-вече на данни от трети страни, имейл маркетингът е по-малко податлив на внезапни увеличения на разходите и използва данни от първа страна. Това помага да се обясни защо исторически е генерирал по-последователна и предвидима възвръщаемост на инвестициите за търговците, пише mytotalretail.com.

Това е комбинацията от маркетинг за включване и данни от първа страна, от която компаниите трябва да се възползват по време на тазгодишния празничен сезон, ако искат да увеличат максимално печалбите си. SMS маркетингът отговаря идеално на това описание.

SMS маркетингът расте и не показва признаци на забавяне. Миналата година търговците са изпратили с 94 процента повече SMS-и, отколкото през 2020 г., в която пък са изпратили 400 процента повече съобщения в сравнение с предходната 2019 г.

SMS е канал за включване, което означава, че съобщенията се приветстват от абонатите и само тези, които искат да получават текстови съобщения, ще получават. Тъй като текстовите съобщения се четат за няколко секунди, те са чудесен начин за комуникиране на чувствителни към времето съобщения, пробиване на маркетинговото задръстване в претъпканите дни, увеличаване на видимостта на имейлите, поддържане на комуникация с отписани от имейл бюлетина клиенти и увеличаване на продажбите.

Медията обобщава три начина да използвате SMS маркетинг по време на празниците.

Започнете да разширявате списъка си с контакти сега

Добрата новина е, че не е твърде късно да започнете - но не чакайте още дълго. Започнете да разширявате списъка си с контакти за SMS-и сега, като добавите поле за мобилен телефон към изскачащия прозорец на вашия уебсайт или други методи за регистрация.

Други начини да увеличите списъка си с контакти е да добавите допълнителни описания в текущите си имейли, включително вашите промоционални имейл кампании и потвърждения за поръчка и доставка.

Съсредоточаването сега върху разширяването на списъка ви ще ви даде достатъчно време да планирате своя SMS маркетингов календар.

Включете SMS във вашата имейл автоматизация

Автоматизираните имейли генерират 30 процента от всички поръчки от имейл маркетинга, а заемат дял от само 2% от изпращанията. Причината да са толкова ефективни е, че са базирани на поведението, което означава, че изпращат само когато потребителят взаимодейства с търговец и бранд. Това е отличен инструмент за увеличаване на продажбите.

Кратките съобщения могат да помогнат за превръщането на тези активни клиенти в купувачи.

Въпреки че добавянето на SMS към всички работни потоци за имейл маркетинг е добра идея, трите автоматизирани работни потоци, върху които трябва да се съсредоточите, са съобщенията за добре дошли, при изоставяне на количката и внезапно прекъсване на сърфирането. Тези три серии от съобщения са насочени към купувачи с високи намерения и са генерирали 83 процента от всички автоматизирани имейл маркетингови поръчки през 2021 г.

Внедрете SMS в ключови дни и периоди

Каква полза от един инструмент, ако не можете да го използвате, когато е най-важно? Изпращайте SMS в най-важните дни за пазаруване в годината — периодите, когато входящите кутии на потребителите са претъпкани и платените реклами идват с премия, като Черния петък.

Поради възможността за включване и почти мигновеното естество на текстовите съобщения, SMS може да пробие направо през тълпата - и търговците вече го знаят.

Можете да използвате SMS съобщения, за да насочвате хората към вашия имейл в дните, когато имате да предложите повече, отколкото позволяват 160-те знака.

Докато навлизаме в празничен сезон с висока инфлация, улавянето на последния долар и максимизирането на възвръщаемостта на инвестициите може да е по-важно от всякога. Ако вашата марка иска да ангажира своите клиенти и да увеличи продажбите през този празничен сезон и след това, SMS маркетингът е подходящ инструмент да го направите.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.