Общо 69% от потребителите по света казват, че имейлът е техният предпочитан канал за комуникация с брандовете, според проучване на Emarsys, цитирано от Emarketer.
На второ място се нареждат SMS/MMS с 53% дял.
Третият най-предпочитан канал за комуникация е директната поща с 48%.
Следват рекламата с 39%, пуш нотификациите в мобилните приложения с 38%, принт материалите също с 38%, уеб пуш съобщенията са на последно място с 26%.
Брандовете трябва да внимават с честотата на изпращане на имейли, предупреждава Emarketer. При прекомерно изпращане на имейли 25% от потребителите по света се отписват от бюлетините, сочат данни от проучване на GetApp.
Потребителите в САЩ и Обединеното кралство са по-склонни да избират имейли или текстови съобщения на брандовете, ако компаниите предлагат безплатна доставка или точки за лоялност в замяна, според данни от Wunderkind.
Маркетолозите и търговците на дребно могат да използват тази диаграма, за да стратегизират инвестициите в комуникационните канали и да демонстрират важността на маркетинга по имейл и SMS.