Седем от 10 потребители по света предпочитат имейли от марките

Седем от 10 потребители по света предпочитат имейли от марките

Общо 69% от потребителите по света казват, че имейлът е техният предпочитан канал за комуникация с брандовете, според проучване на Emarsys, цитирано от Emarketer.

На второ място се нареждат SMS/MMS с 53% дял.

Третият най-предпочитан канал за комуникация е директната поща с 48%.

Следват рекламата с 39%, пуш нотификациите в мобилните приложения с 38%, принт материалите също с 38%, уеб пуш съобщенията са на последно място с 26%.

Брандовете трябва да внимават с честотата на изпращане на имейли, предупреждава Emarketer. При прекомерно изпращане на имейли 25% от потребителите по света се отписват от бюлетините, сочат данни от проучване на GetApp.

Потребителите в САЩ и Обединеното кралство са по-склонни да избират имейли или текстови съобщения на брандовете, ако компаниите предлагат безплатна доставка или точки за лоялност в замяна, според данни от Wunderkind.

Маркетолозите и търговците на дребно могат да използват тази диаграма, за да стратегизират инвестициите в комуникационните канали и да демонстрират важността на маркетинга по имейл и SMS.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.