Пет стъпки за успешна инфлуенс маркетинг кампания (II част)

Пет стъпки за успешна инфлуенс маркетинг кампания (II част)

Използва ли вашата марка инфлуенс маркетинг в Instagram? Ако не, сега е моментът да яхнете вълната.

Работата с инфлуенсъри е чудесен начин да изложите марката си пред изцяло нова аудитория. Инфлуенс маркетингът става все по-популярен и индустрията се разраства скокообразно, пише онлайн изданието business2community.com.

Изданието обобщава пет основни принципа, които правят инфлуенс маркетинга толкова ценна стратегия.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Определете цели на кампанията

Независимо дали решите да работите с агенция, или да се справите сами с изграждането на кампанията, важно е да решите какви цели искате да постигнете.

Задайте си цели, които можете да измервате и проследявате, например реализации (регистрации, покупки, кликвания, регистрации и изтегляния), достигната аудитория, трафик, ангажираност (от кликвания, харесвания и споделяния), цена на клик, генерирано от потребителите съдържание, приходи.

Определете кои от тези цели са най-важни за вас, така че да се съсредоточите върху тях и да ги наблюдавате в хода на кампанията.

Създайте правилната кампания

Различните видове продукти често изискват различни видове маркетингови кампании дори при работата с инфлуенсъри. Помислете коя би била правилната стратегия. Искате ли да популяризирате този продукт чрез Instagram Stories? Публикации? Видео? Ако ще обяснявате как работи продукт или услуга, видео би бил по-добрият вариант. Може да имате конкретни надписи или хаштагове, които искате да използва инфлуенсърът.

Подгответе желаното съдържание, за да създадете кампания, която да се основава на силните страни на вашия продукт/услуга и бранд и самия инфлуенсър.

Опции за плащане

Маркетинговата кампания на инфлуенсър в Instagram трябва да включва плащане или компенсация за инфлуенсъра. Всеки инфлуенсър работи различно. Някои се задоволяват с безплатен продукт - изпращате им артикул, те публикуват публикация за него и не искат допълнително обезщетение.

Други събират комисиони от партньорски връзки. В този случай вие им давате уникална връзка, която да споделят с последователите си, а след това им изплащате процент от продажбите.

Трети са наложили стандартна цена за публикация. Цената е толкова по-висока, колкото повече са последователите на инфлуенсъра. Можете да платите хиляди долари за една публикация или кратко видео, ако се спрете на инфлуенсър с много последователи.

Ако това не е във вашия бюджет, не се притеснявайте! Опитайте да работите с по-малки инфлуенсъри, така че процесът да е достъпен за вас. Тяхната аудитория освен това е доста по-лоялна и ефектът може да е по-добър, отколкото ако работите със супер известно лице.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.