Пет причини защо стратегията ви в социалните медии не работи

Пет причини защо стратегията ви в социалните медии не работи

Ако брандът ви не продава, не привлича още последователи или ангажираност, тогава е време за промяна в стратегията ви за социални медии.

Важно е да сте наясно с няколко грешки, които вероятно допускате, за да не ви се получава в социалните мрежи, пише онлайн медията business2community.com.

Изданието обобщава някои от основните причини, поради които усилията ви в Instagram, Facebook, Twitter и други мрежи не работят. То дава и съвети как да ангажирате по-добре аудиторията си и да се възползвате максимално от присъствието си в различни онлайн платформи.

Липса на последователност в социалните медии

Може да изглежда, че достигането до целевата аудитория във Facebook и други платформи е лесно. Настройвате акаунтите, публикувате нещо и последователите ви се увеличават.

Но реалността е, че е трудно да поддържате последователност в акаунтите си в социалните медии.

Създаването на текстови публикации, изображения, видеоклипове и друго съдържание за множество мрежи всеки ден е работа на пълен работен ден. Предизвикателство е да създадете нов и уникален материал л за споделяне онлайн.

За да се справите с този проблем, трябва да използвате инструмент за управление на социалните медии. Такъв инструмент ще ви помогне да постигнете целта си да ангажирате повече клиенти, като планирате публикации предварително.

Добър инструмент също така ще улесни проследяването на споменавания и разговори около вашата марка на едно място.

Твърде много самореклама

Много фирми правят грешката да използват своите онлайн мрежи като начин за изпращане на маркетингови съобщения онлайн.

Запомнете - социалните медии не са друго рекламно пространство, където се опитвате да принудите хората да харчат пари заради вашия бизнес. По-скоро погледнете вашите социални като начин да се свържете с аудиторията си и да я разберете.

Ключът към успеха на тези платформи е да говорите директно с аудиторията си. Избягвайте да продавате продукти или да използвате стратегии за самореклама, ако искате да получите повече харесвания и положителна ангажираност.

Не познавате аудиторията си

Една грешка, която маркетолозите допускат, е да приемат, че тяхната аудитория е една и съща в различните мрежи. Не само вашите купувачи са различни за различните маркетингови канали, например имейл и социални медии, но и купувачите са различни в социалните мрежи. Това означава, че аудиторията ви във Facebook може да не отговаря на публикации, които се справят добре в Tik Tok.

Трябва да познавате аудиторията си и нейните предпочитания във всяка мрежа. За да направите това, отделете известно време в наблюдение на водещи разговори по конкретни теми, които са подходящи за вас.

Също така, създайте бизнес акаунти в Instagram, Twitter, Pinterest и други места и продължете да проследявате анализите си. Всяка мрежа предоставя полезни данни за ефективността на вашето съдържание. Такива данни включват пол, интереси, местоположение и други подробности.

Въз основа на тези отчети ще научите повече за хората, които използват всяка платформа.

Не персонализирате съдържанието

Точно както имате различни типове персони при купувачите във всяка мрежа, вие също трябва да създавате уникално съдържание в социалните медии за всяка медия. Ако публикувате едно и също съдържание във всичките си профили, трябва да промените това.

Публикуването на едно и също нещо в Instagram и Twitter означава, че едни и същи хора може да го видят два пъти. Другият проблем е, че съдържанието на социалните медии, което се представя добре в едно пространство, не е задължително да изглежда добре на други платформи.

Например текстовите публикации са чудесни за Twitter и LinkedIn. За визуални платформи като Instagram и Pinterest трябва да разчитате повече на изображения.

Персонализирайте публикациите си, така че да отговарят на стандартите, които работят най-добре за всяка платформа.

Не ангажирате клиентите си

Не забравяйте, че за разлика от повечето други маркетингови стратегии, маркетингът в социалните медии зависи от създаването на връзки между вас и вашата аудитория. Трябва да се съсредоточите върху стимулирането на двупосочна комуникация между вашата компания и вашия пазар.

Как как да направите това? Ето някои идеи, които можете да използвате:

Реагирайте на коментари, които хората оставят под вашите публикации.

Оставете отговори на въпроси и коментари, които хората публикуват във вашия профил или съдържание

Представете генерирано от потребителите съдържание на вашата стена

Правете сесии с въпроси и отговори на живо чрез видеоклипове във Facebook, Instagram Live и подобни инструменти

Трябва да увеличите взаимодействията във вашите онлайн профили, като изграждате взаимоотношения и се фокусирате върху положителни преживявания за хората.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.