Пет неща, които маркетинговите специалисти е хубаво да знаят за Threads

Пет неща, които маркетинговите специалисти е хубаво да знаят за Threads

Платформата на Meta Threads, която се роди като основен конкурент на Twitter, привлече 100 млн. потребители само за седмица през миналия месец. Това я превръща в най-бързо развиващото се приложение досега, според CNBC.

Новото начинание на Instagram изглежда точно като Twitter, но тонът на публикациите прилича повече на Facebook.

Insider Intelligence обобщава какво търговците трябва да знаят за платформата, за да печелят от нея.

Без класическа реклама

Meta засега не планира да пуска класическа реклама на новата платформа. Кога, какво и как ще се случи с рекламата на Threads - нищо не е сигурно, а само вероятно.

Instagram се очаква да отчете 40,21 милиарда долара приходи от реклами в световен мащаб тази година. За Twitter числото е доста по-малко - 2,98 милиарда долара.

Instagram води на Twitter по приходи от реклама в световен мащаб от 2017 г. насам. Threads може да използва съществуващата рекламна мрежа, данни и потребителско поведение на Instagram, за да изгради силна рекламна платформа.

Много органично съдържание на брандове

Бързо превъртане през Threads разкрива, че доста марки са се присъединили към платформата. Търговците обаче ще трябва да намерят начин да се откроят, защото потребителите са уморени и пренаситени от обичайното съдържание на брандовете, когато превъртат през емисиите си в другите социални платформи. Threads дава възможност на марките да насърчат органичните взаимодействия с аудиторията си.

Същите инструменти като Instagram

Правилата за публикуване в Threads са същите като тези в Instagram. Новата платформа ще предложи и някои инструменти на Instagram за брандирано съдържание, като ще изисква разкриване на платени партньорства.

Без планирани публикации и чернови

Потребителите на теми не могат да планират или да правят чернови на публикации. Това означава, че публикациите на марката трябва да се случват по старомодния начин - ръчно писане и постване. Напълно възможно е функция за планиране да се появи скоро, но засега всичко трябва да се случва в реално време.

Забавяне на регистрациите

Новата платформа се възползва от съществуващата аудитория от 1,42 милиарда потребители на Instagram по целия свят. Регистрациите обаче ще се забавят - точно както се случи и с ChatGPT. Има много причини за вълнение заради Threads, но ежедневната и месечната потребителска активност ще покажат дали платформата ще оцелее и ще се наложи.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.