Основни принципи за игри с награди, с които да подобрите продажбите

Основни принципи за игри с награди, с които да подобрите продажбите

Геймификацията се преплита с много от нещата, които правим като собственици на бизнес. По същество геймификацията е с принципите на игрите да направите нещо, което не е интересно на аудиторията, забавно и интересно.

Има различни видове игри, които можете да създадете за бранда си. Една от най-често срещаните кампании е т.нар. giveaway, т.е. да дадете нещо като подарък. Според HubSpot лотариите са най-популярните и често използвани методи за геймификация, които съставляват 45% от всички онлайн игри, пише business.com.

Ще разгледаме различни съвети и трикове, които можете да използвате, за да получите повече продажби и абонати с такива кампании за раздаване на награди. Освен това ще проучим предимствата на използването на подаръци като част от вашата маркетингова стратегия, какъв тип награда трябва да предложите, правилата, които искате да установите, както и как да популяризирате кампанията си.

Предимствата на предлагането на подарък

Има много предимства да раздавате подаръци във вашите маркетингови кампании за подобряване на продажбите, реализациите и ангажираността. Предизвикателството е да пробиете шума на другите кампании и да покажете на потребителите защо точно вие сте брандът, който си заслужава да бъде следван.

Раздаването на подаръци може да бъде точно нещото, от което се нуждаете, за да предизвикате интерес и да превърнете хората, които са любопитни за вашата марка, в лоялни клиенти.

Да организирате конкурс или игра ще помогне за подобряване на видимостта на вашата марка, тъй като споделянето на публикация обикновено е изискващо. Резултатът е повишена осведоменост и възможност да предоставите нещо ценно на потребителите, които може би никога не са чували за вашата компания.

Средно бизнесите отчитат 34% увеличение на броя на феновете си онлайн след всяка кампания, според различни проучвания.

Как да изберете награда

Сега, когато знаете предимствата на провеждането на игра и/или конкурс за вашия бизнес, нека да поговорим за наградите. Има четири категории, от които бизнесите трябва да избират, когато избират награда за своята игра. Потенциалните награди включват пари в брой, продукти, услуги, отстъпки за вашите продукти/услуги.

Внимавайте с паричните награди! Парите привличат повече нови фенове от другите опции, но качеството на участниците пада драстично.

Например ако притежавате магазин за градинарство и провеждате игра, награда, състояща се от безплатен комплект за градинарство, вероятно ще привлече потребители, посветени на вашата ниша, които е много вероятно да станат бъдещи клиенти. От друга страна, ако предложите карта за подарък на някаква стойност, не всички участници ще имат интерес към градинарството, а повечето ще се интересуват от паричната стойност.

Продуктите и услугите са идеални, когато организирате игри с подаръци. Отстъпките са отлична опция за второто място. Една интелигентна тактика, която можете да използвате, е да изпратите на всички участници, които не са спечелили, купон на стойност 5% отстъпка от вашите продукти или услуги. Това е жест, който може да насърчи покупка.

Създайте ясни правила

Играта трябва да има точни и ясни правила. Трябва да зададете очаквания към клиентите, които те да разбират.

Определете условията за участие. Могат ли потребителите да използват социални медии, формуляри за контакт или и двете? Колко пъти ще е позволено участието в играта - еднократно или няколко пъти?

Определете продължителност на играта. Изследванията показват, че най-добрият начин да спечелите повече клиенти при игри с подаръци е да време от 25 до 60 дни.

Посочете ясно какво трябва да направят потребителите, за да участват в играта. Някои фирми създават формуляри, които изискват необходимата информация, например имейл адрес и име на лицето. Това ще ви помогне да си създадете имейл списък. Други компании насърчават потребителите да споделят публикации в социалните медии и да маркират приятели, за да се включат. И двата метода могат да бъдат полезни за увеличаване на вашия имейл списък и подобряване на продажбите ви.

Винаги се уверете, че сте кристално ясни относно наградата. Потребителите не харесват, когато нещата са прекалено сложни и неясни. Съветваме ви да включите както снимка, ако е приложимо, така и името на наградата в съобщението си за играта с подаръци.

Популяризиране на играта

И накрая, трябва да популяризирате играта си. Има няколко идеи, които трябва да обмислите, ако току-що започвате с такива игри. Създайте публикация в блога, в която обявявате събитието. Статия за новата игра ще даде на потребителите възможност да прочетат и осмислят правилата.

Вашият имейл списък е пълен с всичките ви най-големи фенове. Винаги е добра идея да създадете имейл кампания за обявяване и популяризиране на вашия конкурс. Важно е да направите кампания и в социалните медии. Точно там ще видите и най-бързия растеж, ако сте поискали участниците да тагват приятели.

Наградите са чудесен начин да се ангажирате с публиката си и да възнаградите общността, която ви е помогнала и ви е подкрепяла да успеете в бизнеса си. Така ще получите нови клиенти, които може да се интересуват от вашите продукти и услуги, което ще подобри и продажбите.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.