Осем важни момента при подготовката на маркетингова стратегия за онлайн търговия

Осем важни момента при подготовката на маркетингова стратегия за онлайн търговия

Ако възнамерявате да стартирате компания за онлайн търговия на дребно или да добавите компонент за електронна търговия към съществуващия си бизнес, наличието на солидна маркетингова стратегия е важно за успех.

Маркетинговите стратегии за бизнес с електронна търговия се различават от тези на физически магазин, пише newsweek.com. Има и допълнителни фактори, които трябва да се вземат предвид, като SEO, маркетинг чрез съдържание, имейл маркетинг и социални медии.

Ето най-важните фактори, които всеки търговец трябва да има предвид, когато коригира стратегията си за преминаване към електронна търговия.

Осезаема възвръщаемост на инвестициите (ROI)

Електронната търговия е съвсем различна игра, когато става въпрос за маркетинг. Отдавна отминаха дните, когато усилията не можеха да бъдат количествено измерени. Сега експертите по маркетинг знаят, че електронната търговия е свързана с осезаема възвръщаемост на инвестициите. Предприемачите трябва да знаят, че измерването на данни, което води до осезаема възвръщаемост на инвестициите, е единственият начин за пазар в тази ера.

Присъствие в социалните медии

Бизнесът, без значение дали е електронна търговия, или не, трябва да се съсредоточи върху провеждането на разговори за марката в социалните канали, използвани от потенциалните клиенти. Доклад на Twitter показва, че 92% от потребителите на платформата активно търсят коментари за марки, продукти или услуги в социалните медии.

Проучването също така установява, че разговорът е най-въздействащ в началото на пътя към покупката, което доказва, че социалните мрежи са ключови за информираността.

Помнете, че резултатите отнемат време

За да видите дали ще имате успех е необходимо време. Когато променяме посоката на нашата маркетингова стратегия, трябва да се заредим с търпение, за да оценим представянето на новите ни идеи онлайн.

Използвайте видео маркетинг

Видеото е един от най-благодатните трендове за онлайн търговците и все още не е достатъчно използвано. Видеосъдържанието в момента е изключително ценно и работи отлично при продажбите, стига да се намери точното му място в маркетинговата и комуникационна стратегия.

Знайте кой сте

Спомнете си кой сте и какво означава да си предприемач. Най-общо казано, един предприемач трябва да бъде бърз, иновативен, поемащ риск. Излезте извън кутията, за да обмислите нещо ново, умно, просто, важно и консумативно за крайните потребители.

Бъдете готови за смяна на скоростта

Това, което е работило вчера, може да не работи днес. С други думи, предприемачите трябва да са готови да сменят предавките по всяко време, особено когато става въпрос за кампании за електронна търговия. Постоянно се появяват нови тенденции, така че предприемачите ще имат нужда и от нови идеи.

Заложете на маркетинг със съдържание

Насочете се към традиционния маркетинг със съдържание, ако ви липсват идеи. Публикациите в блогове и дългосрочното съдържание притежават голяма сила. Това внася надеждност в имиджа на бизнеса.

Намерете подходящия канал за електронна търговия

Каналът за електронна търговия, който използвате, може да не е ефективен за вашия бизнес. Това е реалност, която повечето предприемачи не искат да признаят. Въпреки че спецификата е ключова в електронната търговия, знанията и уменията на хората, които ще я използват във вашия бизнес, също са от първостепенно значение.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.