Не пренебрегвайте традиционните медии за маркетинговата ви стратегия

Не пренебрегвайте традиционните медии за маркетинговата ви стратегия

Днешните потребители проучват продукти, разглеждат и пазаруват онлайн, което прави дигиталната маркетингова стратегия съществен елемент от маркетинговия план на всеки бизнес. Онлайн маркетинговите съобщения са насочени към клиенти с активно присъствие в дигиталните пространства, като ефективно достигат до тях там, където прекарват времето си онлайн.

Дигиталният маркетинг обаче не е единствената ефективна маркетингова стратегия. Потребителите използват и физическо пазаруване, което прави традиционните медии решаващ маркетингов канал, пише business.com.

Има начини за успешно комбиниране на традиционен и дигитален маркетинг, така че да се създаде цялостна, ефективна стратегия за представяне на вашите продукти и услуги пред клиенти.

Според проучване на CMO от 2022 г. дигиталният маркетинг в момента представлява 57,1% от всички маркетингови разходи и се очаква този дял да продължи да расте. Разходите за традиционен маркетинг обаче също се очаква да се повишават след няколко години на спад.

Тази тенденция показва, че бизнесът осъзнава, че инструментите за дигитален маркетинг и традиционните маркетингови тактики, използвани на всички етапи от пътуването на клиента, помагат да се гарантира, че се обхващат възможно най-много потенциални клиенти, независимо къде прекарват времето си.

Ето пет стратегии за използване на силата на традиционния маркетинг с дигитални иновации.

Билбордове и геотаргетиране

Билбордовете все още са популярен начин за рекламиране на определени пазари и достигане до огромно количество потребители. Според Доклада за световния пазар на билбордове и външна реклама за 2022 г. глобалният пазар на билбордове и външна реклама се очаква да достигне 66,8 милиарда долара през 2022 г.

Дълго време високите цени на билбордовете отблъскваха по-малките бизнеси да ги ползват. По-новите дигитални билбордове обаче предлагат много по-ниски цени (само една трета от цената) за почти същата експозиция.

Можете да съчетаете билбордове с маркетингови стратегии за мобилни устройства, например географско насочване, за да изпращате рекламни банери до смартфоните на водачите и да подсилвате маркетинговото си послание.

Списания и дигитално съдържание

Печатът далеч не е мъртъв; индустрията на списанията има изключително лоялни потребители. Тъй като списанията често са насочени към нишова аудитория, те са отличен начин да достигнете до вашата целева аудитория.

Публикациите, фокусирани върху специални интереси, са отлични медии за хипер фокусирани потребителски секции. Потребителите се обръщат към списанията за нишова гледна точка, така че марките, които си партнират със списания, често получават тласък в доверието на читателите.

Когато обмисляте да работите със списания за реклама, спонсорирано съдържание или спонсориране на събития, попитайте за начините да достигнете до дигиталната аудитория чрез каналите на социалните медии, уебсайта или дигиталните издания.

Вестници и онлайн реклами

Някои местни публикации може да оредяват малко, но винаги ще има хора, които ценят своите вестници. Строителите на жилища и местните фирми може да се справят добре с реклами в печатни вестници, насочени към техния целеви пазар. Има по-малко рекламодатели, така че цените са по-ниски, което прави рекламите във вестниците отличен вариант за фирми с по-малки бюджети.

Повечето вестници имат онлайн компоненти, които ви позволяват да се свържете с аудиторията си в социалните медии, както и в печатни издания.

Телевизионни и видео реклами

Въпреки че много потребители режат кабела, търговците не трябва да избират между кабелни и стрийминг рекламни опции. Телевизионната реклама стана много по-евтина и специфични програми, като местни новини, могат да привлекат вашата целева аудитория.

Съберете данни от проучване онлайн или чрез имейл или текстово съобщение, за да научите кои предавания харесва вашата аудитория, и след това пуснете реклама, която разказва вашата история. Телевизионните слотове са добра инвестиция, защото можете да пренасочите съдържание за други цифрови канали.

Повечето телевизии имат и приложения или канали в YouTube, където можете да рекламирате на по-ниски цени. Направете видеореклами с различна дължина - като шест секунди, 15 секунди и 30 секунди - за пренасочване към социални медии, цифрово поточно предаване и вашия уебсайт.

Радио и стрийминг реклами

Хората все още имат любими радиостанции и можете да получите по-голямо присъствие за вашите реклами, когато купувате излъчвания и онлайн спотове. Достигнете до хората по време на сутрешното им шофиране, когато докато слушат новини за трафика и местни новини. Можете да си купите и допълнително разположение в цифровите канали на радиото.

Защо да комбинирате традиционния и дигиталния маркетинг

Създаването на маркетингова стратегия с дигитални и традиционни елементи помага да разширите обхвата си, да представите съобщението си пред повече потенциални клиенти и да генерирате повече потенциални клиенти.

Потребителите са залети с цифрови съобщения под формата на реклами, имейли, спонсорирани публикации и други. С цялата дигитална шумотевица и рекламите, които следват всяко движение на потребителите, вашите купувачи са преситени. Традиционните маркетингови канали са по-пренебрегвани. Ако опитате традиционна маркетингова тактика, е по-вероятно да се откроите. Технологичната интеграция в традиционните канали може да ви донесе най-доброто от двата свята.

Клиентите освен това очакват омниканален подход. Днес потребителите очакват компаниите безпроблемно да съчетават онлайн и офлайн преживяванията. Ако пренебрегнете офлайн частта от това изживяване, няма да можете да предоставяте съобщенията си където и когато клиентите искат и имат нужда от тях.

Комбинацията от тактики създава неочаквани персонализирани преживявания. Персонализирането е силата на дигиталния маркетинг. Когато включите дигиталната персонализация в традиционните си маркетингови тактики, можете да осигурите изключително клиентско изживяване, което стимулира ангажираността и продажбите.

Когато създавате маркетингов план на вашата компания, не отхвърляйте традиционния маркетинг. Комбинацията от традиционен и дигитален маркетинг, насочена към вашия целеви клиент, използваща внимателно подбрани медии, може значително да повлияе на начина, по който потребителите намират и взаимодействат с вашата марка.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.