Най-добрите практики за празничните имейл кампании

Най-добрите практики за празничните имейл кампании

Празничният сезон е най-специалното време от годината и огромна възможност за всички търговци. За да имате успешна маркетингова имейл стратегия, трябва да се съсредоточите върху удовлетворяването на нуждите и очакванията на вашата аудитория, а не само да продавате продуктите си.

Не е изненадващо, че с широката популярност и безспорните предимства на имейл маркетинга възвръщаемостта на инвестициите може да е огромна, пише онлайн изданието business2community.com.

Прилагането на някои тактики във вашата празнична маркетингова имейл стратегия може да ви помогне да постигнете маркетинговите си цели.

Следете всичко: прозрения, показатели, статистически данни, честота на отваряне и кликване - всичко, което може да бъде измерено и анализирано.

Създавайте специални бюлетини за празничния сезон.

Сегментирайте вашите имейл списъци и изпращайте целеви съобщения, за да увеличете ангажираността на абонатите си.

Следете всичко (свързано с аудиторията)

Празничният сезон е тук и времето е от съществено значение в имейл маркетинга. Потопете се в прозренията и показателите за вашите абонати, за да научите кога те са най-активни и кои имейл бюлетини имат най-висок процент отваряне и кликване.

Идентифицирайте какво е общото между тези имейл бюлетини, независимо дали е ден на изпращане, час на изпращане, тема, егментирайте списъка си с имейли, за да достигнете до правилната аудитория с правилното и очаквано съобщение.

Анализирайте демографските данни на аудиторията си и взаимодействията им в социалните медии (харесвания, споделяния), тяхното онлайн поведение по отношение на предпочитанията и проблемните точки: всичко това може да ви помогне да идентифицирате най-ангажираните си клиенти, които ще бъдат основният ви фокус в тази маркетингова стратегия за празнични имейли.

Ключът към успеха е да позиционирате вашите продукти или услуги като решения на проблемите и нуждите на вашите клиенти. Особено по това време на годината трябва да избягвате саморекламата.

Ето какво представлява маркетингът на съдържанието: полезно и добре проучено съдържание, което може да ви помогне да увеличите ангажираността и лоялността на вашите клиенти.

Създайте специални празнични имейл бюлетини

Не е тайна, че сезонът на празничното пазаруване е голямата работа за всички търговци. Какъвто и да е вашият продукт, индустрия или целеви пазар, празничният маркетинг има потенциал да ви помогне да получите по-големи приходи за вашия бизнес.

Изпращайте имейл бюлетини, които подчертават вашите промоции, разпродажби или сезонни продукти. През този период фирмите имат разнообразни оферти и промоции. Ето защо клиентите проверяват имейлите си по-често през празничния сезон - защото искат да получат най-добрата сделка, с която да спестят повече пари.

Креативният дизайн и темите за празничните имейл бюлетини могат да бъдат маркетингово злато.

Темата е единственият най-важен фактор, който определя дали вашият абонат ще отвори имейла ви, или ще го докладва като спам. Всичко, което е необходимо, е малко креативност.

Дизайнът трябва да вдъхновява празничната атмосфера: от цветовете на вашата марка до тези, свързани със сезона, можете да създадете ефектен дизайн за вашия бюлетин. Все пак не го претрупвайте, заложете на простото и ясното. Внимавайте да не поставите твърде много изображения в имейл бюлетина си и включете закачливи бутони с призив към действия.

Можете да помислите и за специален бюлетин, който да представи на клиентите ви празничната история на бранда ви с най-добрите ви оферти специално за тях.

Сегментирайте вашите имейл списъци и се съсредоточете върху аудиторията си

Персонализирането никога не е лоша идея. Целевият празничен имейл винаги ще има много по-висок процент на ангажираност от всеки друг имейл.

Сегментирането на вашите контакти е най-ефективният начин да изпратите правилното съобщение до правилната аудитория, като просто познавате техните интереси и онлайн поведение.

Управлявайте вашите празнични имейл кампании

За да се възползвате максимално от вашата празнична имейл маркетингова стратегия, трябва да започнете да планирате графика на кампаниите си предварително. Най-доброто време за имейли може да варира значително в зависимост от индустрията и бизнес целите. Решете кога искате да стартирате празничната имейл кампания и планирайте детайлите.

Автоматизацията е ключов момент във всяка стратегия за имейл маркетинг, така че това е причината, поради която вече трябва да знаете какво ESP може да отговори на вашите нужди за изпращане и да ви помогне да проследявате по-добре ефективността на всяка имейл кампания, която изпращате.

Имейлите за добре дошли са основен маркетингов инструмент. Този вид имейл има огромно влияние върху връзката между клиентите и вашата марка. Освен това, когато вашите абонати отворят вашите имейли, те очакват да намерят персонализирани оферти, специални препоръки и актуализации на любимите продукти.

Имейлите за добре дошли генерират повече отваряния и те трябва да се изпращат незабавно, в момента, в който клиентът взаимодейства с бранда ви.

Промоционалните имейли ви помагат да настроите очакванията на абонатите си за това какви промоции ще провеждате през празничния сезон. От карти за подарък до безплатна доставка - всяка идея, която имате, трябва да влезе в промоционалното имейл съдържание.

Имейлите за изоставени колички са много важен маркетингов инструмент, защото изоставената количка е последното нещо, което искате. Обикновено това означава, че нещо се е объркало и този вид имейл се използва за решаване на проблемите, които са възникнали.

Основните причини за изоставяне на количка са разходите за доставка, по-добра сделка другаде, изчерпана наличност. Затова помислете дали не можете да предложите по-евтина или дори безплатна доставка, да изкушите клиентите с още по-добра цена или да улесните клиентите си да разбират, че вече има наличности.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.