Компанията майка на Facebook - Meta Platforms, ще автоматизира рекламите си с помощта на изкуствен интелект (AI) до края на следващата 2026 г., пише The Wall Street Journal.
Платформите Facebook и Instagram въведоха AI инструменти, които помагат на рекламодателите, като предлагат различни версии на една и съща реклама според таргет групите потребители.
Идеята на групата е с помощта на AI рекламодателите да могат да създават цялостни рекламни концепции. Целта е рекламодателят да въведе информация за това, което иска да промотира, и цел за бюджет, а AI технологията да създаде цялата реклама с изображения, видео, текстове и да избере към кои потребители да я насочи.
Рекламата формира по-голямата част от приходите на Meta, припомня изданието. Гигантът разчита основно на тези приходи, за да финансира инвестициите си в AI технологии и центрове за данни.