Meta планира напълно да автоматизира рекламите в социалните си платформи с AI до края на 2026 г.

Meta планира напълно да автоматизира рекламите в социалните си платформи с AI до края на 2026 г.

Компанията майка на Facebook - Meta Platforms, ще автоматизира рекламите си с помощта на изкуствен интелект (AI) до края на следващата 2026 г., пише The Wall Street Journal.

Платформите Facebook и Instagram въведоха AI инструменти, които помагат на рекламодателите, като предлагат различни версии на една и съща реклама според таргет групите потребители.

Идеята на групата е с помощта на AI рекламодателите да могат да създават цялостни рекламни концепции. Целта е рекламодателят да въведе информация за това, което иска да промотира, и цел за бюджет, а AI технологията да създаде цялата реклама с изображения, видео, текстове и да избере към кои потребители да я насочи.

Рекламата формира по-голямата част от приходите на Meta, припомня изданието. Гигантът разчита основно на тези приходи, за да финансира инвестициите си в AI технологии и центрове за данни.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.