Meta добавя още функции за бизнес съобщения, като усъвършенства и WhatsApp

Meta добавя още функции за бизнес съобщения, като усъвършенства и WhatsApp

Meta се стреми да предостави повече опции за бизнес съобщения заради ръста на използването им. На конференцията си Conversations 2025, която се проведе в Маями, компанията обяви редица нови функции за бизнес съобщения, включително бизнес изкуствен интелект в WhatsApp и опции за обаждания и гласови съобщения за по-големите брандове.

Компанията обяви и други промени, които могат да променят подхода към бизнес съобщенията, пише Socialmediatoday.com.

Брандовете вече могат да добавят бутон WhatsApp към своя бизнес профил в Google, което позволява на потенциалните клиенти да се свързват чрез WhatsApp директно от Google Търсене и Google Карти.

Това също така дава възможност на потребителите на WhatsApp да отварят връзки от фирми директно в приложението и елиминира необходимостта от превключване между приложения.

Meta също така актуализира своя ценови модел за платформата WhatsApp Business. Бизнес потребителите ще имат повече опции за ценообразуване.

Добавят се и повече опции за резултати към рекламите Click to Message и се разширява функционалността на инструментариума за WhatsApp Business, включително възможността за едновременно използване на функции, налични в платформата WhatsApp Business и приложението WhatsApp Business и тестване и актуализации за проследяване на поръчки чрез WhatsApp от платформи за пазаруване като Shopify, VTEX и WooCommerce.

Бизнесът вече може да изпраща еднократни пароли и кодове за потвърждение на клиентите в WhatsApp.

Messenger също получава някои полезни актуализации за бизнеса. Тестват се нови функции за обаждания, включително възможността да се види кой се обажда и дали е от реклама, заедно с обобщения и транскрипция на обажданията с изкуствен интелект.

Meta също така въвежда някои актуализации на своите опции за Cloud API и Marketing Messages Lite API, за да предложи повече функции за бизнес съобщения.

Meta се стреми да рационализира процеса на настройване на реклами, като свързва всички елементи за създаване на реклами, включително реклами в WhatsApp и в Ads Manager, което позволява управление на множество кампании в един работен процес. Така елементът на таргетиране ще бъде много по-лесен, като системите на Meta ще могат по същество да обхванат съществуващ списък с клиенти или да търсят оптимална аудитория.

В допълнение към управлението на кампании във Facebook, Instagram, Messenger и Threads, ще могат да се създават и реклами за WhatsApp Status в рамките на същия поток.

Компанията разширява и достъпа до своите бизнес AI инструменти, което позволява на марките да създават персонализирани AI чатботове за свои собствени продукти и услуги. С инструментите могат да се правят и персонализирани препоръки за продукти и да се улесняват продажбите на уебсайта.

Бизнес AI инструментите ще могат също така да се свързват с клиентите, за да отговарят на въпроси или да предоставят актуализации директно в WhatsApp.

Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на позиционирането и изграждането на бранове в TikTok & Instagram, вижте повече за обучението TikTok & Instagram Marketing Masterclass ТУК

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.