Как се променя имейл маркетингът и какво е важно за търговците?

Как се променя имейл маркетингът и какво е важно за търговците?

Имейл маркетингът се променя заради Apple и Google и търговците работят, за да отговорят на тези промени.

Ето четири горещи въпроса за последните промени в имейл маркетинга, обобщени от Insider Intelligence.

Ключова статистика: 62% от B2B и B2C търговците в САЩ са увеличили бюджетите си за имейл маркетинг през последните 12 месеца, според проучване от април 2023 г. на SeQuel Response и ISG.

Какво в крайна сметка се случи с промените в имейла на iOS 17 на Apple?

Маркетолозите изразиха опасения през юни, когато Apple обяви, че iOS 17 ще осигури "още по-големи защити срещу тракери", но това още не се е случило.

"Това не засяга имейлите", коментира Райън Фелан, управляващ партньор в маркетинговата компания RPEOrigin.

Какво означават новите защити на Google от спам в Gmail за търговците?

Наскоро Google обяви нови правила за изпращането на групови имейли, според които се изисква удостоверяване на имейли, лесно отписване и прилагане на праг за спам. Ако специалистите по имейл маркетинг вече следват най-добрите практики, тези промени няма да бъдат значими за тях, според Фелан.

"Това, което Google прави, е просто да спре тези, които не са отговорни податели. Промените няма да имат голямо въздействие", допълва Фелан.

Това може да е добра новина за специалистите по имейл маркетинг, които правят нещата правилно. Промените са за потребителите, които по-лесно ще управляват своята входяща поща и потока от информация, който идва при тях.

Тези, които все още не се придържат към правилата на Gmail, ще трябва да се удостоверят, да вземат настройките си за DKIM, SPF, DMARC и да улеснят отписването.

Какви KPI трябва да следят търговците по имейл сега?

Откакто AppTrackingTransparency на Apple разтърси индустрията за имейл маркетинг през 2021 г., търговците трябваше да преосмислят кои показатели са най-важни.

Според Фелан "отварянията не са валидни за всякакви намерения и цели". Те показват насочващи тенденции, но търговците трябва да гледат дейността, базирана на кликвания.

Какво е бъдещето на имейл маркетинга?

Изкуственият интелект (AI). Тъй като маркетолозите изпращат все повече и повече имейли, подателите ще използват AI за по-добро сегментиране, а доставчиците на имейл услуги ще използват AI, за да предотвратят претрупването на входящите кутии.

През следващите месеци ще се появят зрели AI инструменти точно в помощ на имейл маркетинга.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.