Четири съвета за съставяне на успешен слоган

Четири съвета за съставяне на успешен слоган

В рамките на маркетинговите инструменти слоганът е един от най-мощните, тъй като помага да се повишат нивата на припомняне у потребителите и да се разграничите от конкуренцията.

Произходът му идва от шотландска галска дума, която означава "боен вик".

За да бъде слоганът успешен, трябва да сте наясно, че той ще представлява постоянно напомняне за това, което прави вашият бизнес. Успехът на слогана се вижда, когато клиентите или потенциалните клиенти го повтарят отново и отново, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Добрият слоган трябва да съдържа максимум осем думи, трябва ясно да идентифицира продукта или услугата и да подчертава ползите, които правят компанията ви специална. Това е фраза, която улавя, определя и синтезира с няколко думи концептуалната идея за вашия продукт или услуга.

Медията обобщава няколко съвета, които да приложите, когато мислите върху слогана си.

Подчертайте предимствата си

Помислете кои са елементите, които продуктите или услугите на конкуренцията нямат, и създайте фраза, която ви представлява, като акцентирате на вашите предимства.

Оригинално и сбито

Използвайте метафори, изображения, рими, ритми и други елементи, за да създадете слоган, който е трудно да се забрави.

Добър ресурс са игрите с думи. Можете също така да използвате популярни фрази и да ги адаптирате към вашия продукт.

Помислете, че от маркетингова гледна точка дългият слоган не генерира желаното въздействие, тъй като увеличава неговата езикова и синтактична сложност. Следователно, ако не е кратък и запомнящ се, не е слоган.

Рима

Много успешна техника е римуването на марката със слогана.

Марката като имплицитна концепция

В този случай слоганът се подразбира в бранда. Добър пример е "Закуска за шампиони" на марката Kellog.

Не забравяйте, че за да разработите успешен слоган, трябва да имате обширни познания за бизнеса, който искате да популяризирате, да боравите добре с езика на рекламата и да сте наясно в каква посока се движите.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.