Подкастът може да бъде мощен и евтин начин да предадете посланието си на вашата целева аудитория и е фантастичен инструмент за популяризиране на това, което предлагате.
Подкастът ви помага да се позиционирате като експерт във вашата област, което от своя страна ще ви помогне да изградите клиентски списък от фенове, които вече ви познават, харесват и ви вярват, пише entrepreneur.com.
С подкаст можете да споделяте вашите идеи, мисли и решения с потенциални клиенти в лесен за консумация формат. В допълнение, подкастът също е чудесен начин за изграждане на авторитет и доверие сред потенциалните купувачи.
Ето четири причини, поради които трябва да започнете подкаст.
Позиционирате се като популярен експерт във вашата ниша
Колко ценно би било, ако ви смятат за експерт във вашата област на опит или ниша? Това носи невероятна стойност. Хората са склонни да вярват, че журналистите от телевизията, радиото и интернет са хора, на които трябва да вярваме. Подкастът е начин да направите същото и да се насладите на същата достоверност. Тези, които са във вашата ниша, ще ценят вашето мнение и вие ще спечелите доверието им като експерт.
Както при всяка друга стратегия за съдържание, важно е да създавате висококачествено съдържание, което е подходящо за вашата аудитория. Отделете време, за да развиете силни теми и да интервюирате интересни гости, които могат да споделят своя опит с вашите слушатели.
Създайте списък с контакти на ваши целеви клиенти
Едно предимство на подкаста е, че след като слушател се абонира за вашето предаване, той автоматично ще получи новите епизоди, изтеглени в устройството си. Това означава, че няма да е необходимо да проверява за ново съдържание.
Ако сте проектирали и подготвили съдържанието си правилно, имате шанса да спечелите слушателска база много бързо, а потенциално и световна аудитория. Като представяте съдържание редовно, вие ще давате на хората информация, която да очакват с нетърпение.
В подкаст можете да представяте конкретни теми. Вашата публика ще направи избора да слуша вашия подкаст поради интереса си към вашето съдържание. За разлика от радиото, където има прекъсвания и темата може да прескача.
Привлича органичен трафик
Подкастът е ефективен за популяризиране и маркетинг към целенасочена аудитория. Тъй като говорите с правилните хора за това, което правите, имате перфектната възможност да създадете оферта, която да говори директно с тях.
Слагайте призив за действие във всеки епизод. Така ще насочвате слушателите към уеб страница с промоционална оферта. Накарайте публиката си да се почувства специална. Дайте ѝ уникална награда за това, че са ви слушали, както и причина да посетят целевата ви страница. Офертата трябва да има евтин или безплатен уводен елемент, който ги вкарва във вашата база данни.
Ниска цена за започване и малко инвестирано време за производство
За да започнете подкаст, ще ви трябва малко. Необходим е само компютър, приличен микрофон и акаунт в уебсайт за онлайн подкаст хостинг. Можете да надстроите до по-хубаво оборудване по-късно, ако желаете.
От друга страна, ако се опитате да стартирате своя собствена радиостанция, ще трябва да научите и да следвате разпоредби, плюс да отделите големи долари за качествено записващо и излъчващо оборудване. Подкастът заобикаля всички тези разходи и проблеми.
Можете да започнете с много малко разходи от джоба си, но трябва да имате какво да кажете и страст да го споделите.
Подкастът е един от най-лесните и рентабилни начини да рекламирате себе си и да предлагате на точната аудитория. Това е и чудесен начин да се свържете с потенциални клиенти, които се интересуват от това, което имате да кажете.