За всички малки предприятия е жизненоважно да имат уебсайт, независимо в коя индустрия оперират. Възходът на технологиите направи по-важно от всякога всеки малък бизнес да има отзивчив и привлекателен уебсайт.
Почти половината от всички търсения в Google са свързани с местен бизнес, пише онлайн изданието business2community.com. Как клиентите ви да ви намират, ако нямате уебсайт?
Изданието обобщава няколко причини да си направите сайт.
Онлайн лице на вашия бизнес
Вашият уебсайт е цифровото лице на бизнеса ви. Можете да предоставяте най-добрата услуга или продукти, но ако уебсайтът ви е бавен, остарял и недобре направен, това ще се отрази зле на вашия бизнес. Затова е жизненоважно да се гарантира, че уебсайтът ви представя вашия бизнес по възможно най-добрия начин.
Най-добрият уебсайт за собствениците на малък бизнес е този, който перфектно представя естеството на тяхната работа.
Разширява обхвата ви
Вашият малък бизнес може да има голям успех във вашия местен район и без сайт. Въпреки това, без ефективен уебсайт този обхват винаги ще бъде ограничен и съответно ще ограничи дългосрочния растеж.
Уебсайтът отваря бизнеса ви за нова аудитория и вие ще можете да се свържете с много повече клиенти, които се интересуват от използването на вашите услуги и продукти. Добре функциониращият уебсайт е един от най-евтините начини за предлагане на пазара на вашия бизнес и може да ви донесе устойчиви клиенти.
Потребителите имат достъп до различни сайтове от от множество устройства и от всяка точка на света. Важно е да се отбележи, че според различни проучвания 57% от потребителите не биха препоръчали бизнес с лошо проектиран мобилен уебсайт. Следователно всеки малък бизнес трябва да работи върху наличието на отличен уебсайт, до който потребителите могат да достигнат.
Надеждност и професионализъм
Уебсайтът подхранва възприемането на цялата ви марка. Ако имате професионален уебсайт, тогава е по-вероятно клиентите да видят вашия малък бизнес като достоверен и автентичен. Можете да показвате услугите и продуктите си по най-добрия възможен начин чрез уебсайта си. Той ви позволява също така да убедите клиентите защо трябва да ви изберат.
Уебсайтът ви може да се превърне в центъра на стратегията ви за съдържание, с която да се утвърдите като първенец във вашата индустрия. Осигурявайки стойностно съдържание, ще можете да конвертирате по-квалифицирани клиенти, които ще позволят на бизнеса ви да се развива.
От друга страна, липсващ или остарял уебсайт сигнализира на потенциалните клиенти, че нямате професионализъм. Въпреки че възприятието може да не е точно, клиентите няма да ви дадат втори шанс, ако уебсайтът ви не е добър.
Втора част на материала можете да видите тук!