„Белла България“ стартира 2019 г. с мащабна инвестиционна програма в направленията производство, съхранение и експорт на храни. Компанията влага над 15 млн.лв. във внедряването на модерни автоматизирани линии и системи за контрол на качеството, изграждането на нови складове в страната и нов търговски филиал в Сърбия.
Пpoeĸтите ще бъдат изпълнени дo ĸpaя нa гoдинaта, съобщават от компанията.
През декември целият цикъл на производството на тестените продукти на „Белла“ (точени кори, бутер тесто и готови баници с различни размери и пълнежи) ще бъде напълно автоматизиран и ще се извършва по най-високите международни технологични стандарти, свеждащи фактора човешка грешка до мимимум.
В избора си „Белла България“ се доверява на водещите международни компании, които предлагат най-модерните технологични решения за прилагане на стандартите за качество и безопасност на производствените процеси и на актуалните изисквания за енергийна ефективност.
Производството използва технология от най-висок клас без влагане на консерванти и най-съвременните методи за опаковане и материали с бариерни свойства, които позволяват запазването на качествата на продуктите за по-дълъг период, предпазването им от влиянието на околната среда, както и транспортирането им в охладен вид на дълги разстояния. Планираните внедрявания са свързани с процесите на навиване на продуктите, с което производственият цикъл ще бъде напълно автоматизиран.
Автоматизацията е в основата и на оперирането и на двете нови складови бази, които ще са ключови логистични центрове.
През 2019 г. „Белла България“ стартира и развитието на партньорска мрежа с български производители на висококачествени месни суровини с цел пълно обезпечаване на нуждите на месопреработвателната си дейност.
През 2019 г. „Белла България“ разширява и присъствието си на пазарите в Югоизточна Европа и изгражда собствена търговска структура в Сърбия. Това е третото външнотърговско представителство на българската хранителна компания на територията на Балканите след Румъния (2007) и Гърция (2012).
„Белла България“ стъпва на пазара в западната ни съседка с пълното си портфолио от продукти, които ще се предлагат в големите търговски вериги.