Ако търсите начин да развиете бизнеса си, маркетингът в Instagram е задължителен.
Instagram е съществена част от маркетинговите стратегии за социалните медии на много собственици на бизнес, пише онлайн изданието business.com.
Instagram е интелигентен маркетингов инструмент, ако вашият бизнес има продукти и услуги, които могат да бъдат представени визуално, и вашата аудитория е активна в канала. Предимствата на този социален канал включват повишаване на осведомеността на марката, изграждане на доверие и лоялност, тласък в трафика на сайта, спечелване на нови клиенти, директни продажби.
Маркетинговите стратегии за Instagram варират от бизнес до бизнес. Има обаче някои общовалидни съвети, от които можете да се възползвате, за да градите стратегията си за маркетинг в Instagram.
Първа част на материала можете да прочетете тук!
Възползвайте се от достъпния инфлуенс маркетинг
Може да знаете, че партньорството с инфлуенсъри в Instagram или хора с големи общности последователи може да бъде ефективна маркетингова стратегия. Това много често си има и солидна цена.
Като по-достъпна алтернатива сключете печеливша сделка с други компании, които имат връзка с инфлуенсъри, и влезте в сътрудничество.
Очовечете марката си
Това е стратегия, която работи добре във всички социални медийни канали. Помислете за съдържанието, което резонира с вас, на страниците, които следвате. Най-вероятно това са нещата, с които можете да се свържете лично, а не корпоративни бизнес публикации. Ето защо е толкова важно да покажете своята човешка страна.
Можете да създадете поредица публикации „Запознайте се с екипа“, да открехнете вратата зад кулисите, за да видят вашите последователи, че зад бизнеса ви стоят хора.
Използвайте аналитичните инструменти на Instagram
Instagram Insights, инструментът за анализ на Instagram, се предлага безплатно в приложението и е на разположение в бизнес акаунти и акаунти на сътрудници. Инструментът предоставя следните показатели:
-Брой на достигнатите акаунти с отчитане на изменение за 7-дневен период
- Взаимодействия със съдържание, също с изменения
-Общо последователи, също с изменения
-Споделено съдържание от вашата страница
-Съдържание на историите
-Видео съдържание
-Промотирани публикации
Тази информация е достъпна за предходния седемдневен период. За съжаление, за разлика от инструмента за анализ на Facebook, този не показва най-доброто време за публикуване на различни видове съдържание. Ако имате бизнес страница във Facebook, експериментирайте с часовете за публикуване (както се определя от това кога вашата аудитория е онлайн).
Публикувайте страхотно съдържание
Вие и вашата аудитория може да нямате еднаква представа за това какво представлява впечатляващото съдържание. Проучете какви типове съдържание получават най-голям ангажимент на страниците на вашите конкуренти.
Запълнете емисиите на последователите си в Instagram с привлекателно съдържание. Обърнете внимание на типа съдържание, което получава най-голяма ангажираност, за да можете да продължите да давате на аудиторията си това, което иска.
Можете да определите кое съдържание е страхотно според това колко добре се представя. Вашите публикации трябва да бъдат внимателно планирани, изработени и разпространени. Ако се справяте по-добре с публикациите на живо, продължете с тях, отколкото да залагате на историите, или пък обратното. Решавате вие спрямо данните.
Разраствайте страницата и бизнеса си с реклама в Instagram
Рекламата в Instagram може да бъде от полза за разширяване на обхвата на вашата марка в платформата. По този начин ще увеличите броя на вашите последователи и продажбите.
Има различни стратегии за реклама, просто трябва да тествате.
Тествайте и опитайте отново
Пейзажът на социалните медии винаги се променя, така че е важно да тествате нови тактики. Не се страхувайте да създавате съдържание в Instagram, което получава нулева или малка ангажираност. Научете нещо от всяка публикация и продължете да се опитвате. С времето и практиката можете да се озовете с поток от нови продажби направо от Instagram.