Kаква е еволюцията в отношенията ни с клиентите и продължаваме ли ние да ги управляваме, или вече те управляват нас? С този въпрос издателят на ENTERPRISE Ева Любомирова откри четвъртата годишна CRM конференция, организирана от списанието. В отговор на този въпрос, форумът ще се фокусира върху разнообразни теми, сред които са практически казуси, представяния на иновативни подходи, български и световни тенденции, както и безспорно огромното влияние на социалните мрежи.
На базата на проучване, осъществено от списание ENTERPRISE сред 2000 малки и и средни фирми, става ясно, че повечето от тях изобщо не знаят какво е CRM. “Това обаче не толкова лоша новина, защото де факто означава, че неминуемо ни предстои пазара на подобни решения да започне да расте. Основен бум се очаква в банковия сектор, където 90% от решенията са писани лично за финансовите институции и в този смисъл се очакват промени“, коментира Ева Любомирова.
Тя напомни обаче, че за мениджърите е необходимо да запомнят, че клиентът е цар, но не трябва да се превръща в господар. Именно компаниите трябва да са тези, които вземат решенията, предлагайки най-добрия и подходящ продукт или услуга.