Google разширява достъпа до AI Mode в Search Labs до повече от 180 нови региона

Google разширява достъпа до AI Mode в Search Labs до повече от 180 нови региона

Google разширява достъпа до своя AI режим (AI Mode) в Search Labs до повече от 180 допълнителни региона.

"Продължаваме да получаваме невероятно положителна обратна връзка за AI режима в Search, особено за способността му да обработва по-дълги и по-сложни въпроси. Виждаме от първа ръка как той дава възможност на хората да се справят със сложни задачи, от сравняване на продукти и планиране на пътувания, до разбиране на инструкции", посочват от компанията, цитирани от socialmediatoday.com.

AI режимът не е същият като AI Overviews на Google, които се появяват във всички резултати от търсенето и вече са достъпни в световен мащаб. AI режимът е по-усъвършенстваната функция за търсене с изкуствен интелект, задвижвана от най-новите модели Gemini, която има за цел да предостави по-изчерпателни резултати, като взема предвид различни елементи от заявката.

AI Overviews са по-вероятно това, което влияе на препратките, защото все по-голям брой хора съобщават, че сега е много по-малко вероятно да влязат в уебсайт от резултатите от търсенето, когато са налични AI overviews. Google опровергава това, като казва, че като цяло препратките от търсенето са останали стабилни, въпреки че в резултат на това изпраща трафик към по-широк кръг от източници.

AI Mode е друга вариация на Overviews, която също ще окаже влияние върху поведението при търсене с течение на времето.

Google казва, че добавя и повече агентски възможности в AI Mode, за да помогне на търсещите да свършат повече работа с търсенето.

Разширените функции на AI Mode позволяват на системата на Google да се обажда на фирми, за да получи повече информация за дадено запитване, ако е необходимо, да прави резервации, да насрочва срещи и др.

Google също така добавя разширени елементи за персонализиране към AI Mode, базирани на предишни взаимодействия, като същевременно е добавена и нова опция за споделяне, така че да има връзка с други хора.

Някои елементи от тази функционалност ще окажат значително влияние върху поведението при откриване с течение на времето и ще променят SEO, както го познаваме в момента.

Как обаче тази промяна в търсенето ще се отрази реално на SEO? Това никой не знае със сигурност все още, въпреки че някои вече са съставили добри практики, за да се съобразят с търсенето чрез AI.

Най-доброто, което можете да направите, е да проведете свои собствени търсения в тези усъвършенствани инструменти с изкуствен интелект и да видите кои елементи те изглежда да открояват.

Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на ролята на AI технологиите в маркетинга в социалните мрежи, вижте повече за обучението AI in Digital Marketing Masterclass, което ще се проведе на 15 октомври 2025 г., тук: https://masterclass.eurodea.com/ai-in-digital-marketing-masterclass-15-10-2025/

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.