Samsung Electronics стартира продажбите на дългоочакваната нова версия на Gear S2 Classic. Първоначално умният часовник ще се предлага в Китай, но постепенно ще бъде пуснат и на други пазари.
Представянето на подобрената версия на успешния умен часовник на Samsung, по време на CES 2016 по-рано този месец, провокира интереса на технологичната индустрия със сливането на модата и технологиите. За да изпълни поетия ангажимент - компанията да предлага по-голям избор на потребителите, новите модели Gear S2 Classic запазват интуитивния и многократно награждаван дизайн на модела и добавят нови висококачествени материали, както и две уникални версии - една с корпус от розово злато и една с корпус от платина. Версията с корпус от 18 карата розово злато ще се предлага с кожена каишка в цвят на слонова кост, а тази с платинен корпус - с черна кожена каишка.
Gear S2 Classic вече се предлага с нови и креативни теми на часовника, включително с герои от „Фъстъчета: Филмът“ и теми, създадени от Кийт Харинг и Жан-Мишел Баския. По този начин, компанията осигурява по-персонално преживяване и позволява на потребителите да изразят личния си стил само с едно завъртане на рамката на часовника. Освен това, с цел да подобри функционалността на модела, Samsung работи със своите партньори, за да предложи по-голямо удобство и по-голяма функционалност на умните си часовници. Сред новите приложения са тези на CNN и Bloomberg, които имат и собствени теми за часовника. Моделът поддържа и други приложения като eBay, ESPN, Uber и Voxer, които са създадени да увеличат удобството на модела.
С пускането на новата версия на Gear S2 Classic на различните пазари очакванията на Samsung са умният часовник бързо да се разграничи от останалите носими устройства със своите уникални функции. Именно тези функции му позволяват да се използва както като стилен моден аксесоар, така и като практичен носим продукт, който улеснява ежедневието на потребителите.