Четири начина, по които търговците да приложат GPT-4 за насърчаване на продажбите

Четири начина, по които търговците да приложат GPT-4 за насърчаване на продажбите

С GPT-4 на OpenAI търговците на дребно могат да спестят време на служителите, да начертаят пътя на клиента и да предвидят какво ще направят потребителите след това

Insider Intelligence обобщава 4 случая на приложение на технологията в търговията на дребно за подобряване на бизнеса.

Картографиране на пазаруването

Клиентското пътуване може да е дълго и криволичещо. В общия случай потребителят открива продукт, например в Instagram, проучва го, например в уебсайта на бранда, и да го купи по-късно - от собствения магазин на бранда или Amazon.

Това затруднява търговците на дребно да разберат къде, кога и как трябва да достигнат до клиентите и къде трябва да инвестират пари за реклама.

С GPT-4 търговците на дребно могат да анализират данни от социални, притежавани и платформи на трети страни, за да идентифицират върху кои аудитории и канали трябва да се съсредоточат и кои може да не си струват инвестицията.

GPT-4 може също да идентифицира моделите на поведение на клиентите в реално време. Това позволява на търговците да бъдат гъвкави и да се адаптират към променящите се потребителски тенденции.

Динамично прогнозиране

GPT-4 използва алгоритми за машинно обучение, за да предвиди поведението на клиентите и след това да приспособи услугите за пазаруване към техните индивидуални нужди.

Добър пример за използване на възможностите за прогнозиране на GPT-4 е чрез препоръки за продукти. Технологията може да анализира потребителски данни от целия интернет, за да помогне на търговците да определят кои продукти или реклами трябва да показват. Така се подобрява процента на реализация и се увеличават продажбите.

Автоматизиране на процесите

GPT-4 спестява време на служителите чрез автоматизиране на задачи като въвеждане на данни или управление на инвентара.

Чатботовете са естествено подходящи за генеративен AI поради възможностите на технологията за обработка на естествен език и способността ѝ да отговаря на прости въпроси на клиентите.

Когато става въпрос за обслужване на клиенти, времето за реакция и ефективността на реакцията са от решаващо значение. GPT-4 има способността да реагира бързо и точно и да освободи време на персонала да се съсредоточи върху по-сложни клиентски решения и проблеми.

Идеи и писане на съдържание

Друг начин, по който GPT-4 може да помогне за освобождаване на времето на служителите, е като им помага да обмислят, създават и проверяват съдържание, включително описания на продукти, маркетингови материали или вътрешни комуникации.

Технологията може да помогне и за подобряването на SEO чрез генериране на оптимизирани заглавия, ключови думи и идеи за съдържание.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.