Защо да не подценявате силата на връзките с обществеността във време на пандемия?

Защо да не подценявате силата на връзките с обществеността във време на пандемия?

Няма бизнес или индустрия, които да са незасегнати от коронакризата. Някои успяха да се възползват от увеличената зависимост от интернет и процъфтяват, други установиха, че е невъзможно да действат на фона на мерки за социално дистанциране и строги здравни разпоредби.

В който и от двата лагера да сте, подобряването на вашата комуникационна стратегия и дигитално присъствие е идеалният начин да се възползвате максимално от лошата ситуация, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Връзките с обществеността могат да ви помогнат да процъфтявате на фона на несигурността, с която се сблъскваме.

Ангажиране с клиентите

Много хора сега не могат или не желаят да пътуват, да присъстват на събития лично или дори да влизат във физически магазини. Вашите клиенти и публика обаче са там, седят си у дома, просто трябва да намерите нови начини да ги достигнете.

Методът зависи от вашия бизнес или предлагане. Можете да стартирате безплатни онлайн семинари, да пишете полезни статии за блога си или за други сайтове, които вашата аудитория често посещава, да започнете подкаст, за да предоставите подходяща информация за индустрията.

Въпреки че този вид дигитално съдържание може да не окаже незабавно въздействие върху крайния резултат, това е инвестиция, която може да ви носи дивиденти години напред.

Изградете доверие

Сега повече от всякога хората разполагат с достатъчно време да проучват възможностите си. Ако досега не сте работили с медии и не сте подобрили уебсайта си, сега имате шанс да се възползвате от възможността. Вашите клиенти със сигурност ще забележат това.

Социалните медии и дигиталното съдържание могат да ви помогнат да влезете в заглавията по правилните причини. Друга възможност е да използвате услуга за разпространение на пресата.

Бъдете креативни

Когато бизнесът върви добре, лесно е да се успокоите за начина, по който работите. Защо да поправяме това, което не е счупено, нали? Но сега изглежда, че всичко е счупено. Марките, които са в състояние да възприемат креативни решения и да изпробват нови неща, имат най-добрия шанс да достигнат до нова аудитория и да запазят интереса на съществуващата си аудитория.

Можете да опитате с инфлуенс маркетинг. Разговорът с PR специалист е чудесен начин да излезете с иновативни идеи, които са пряко свързани с вашата индустрия и марка.

Икономиката изпадна в рецесия и бъдещето на много сектори е несигурно. За предприятията е изкушаващо да се справят с пандемията, като намалят разходите възможно най-много - включително бюджетите им за комуникации. Това обаче може да се окаже фатална грешка. . Компаниите, които ще процъфтяват през "новото нормално" и след това, са тези, които възприемат възможността да ускорят своето дигитално присъствие и да се свържат с аудиторията си по нови начини.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.