Три основни тенденции в маркетинга и рекламата за 2022 г., които да наблюдавате

Три основни тенденции в маркетинга и рекламата за 2022 г., които да наблюдавате

2022 г. вече чука на вратата. Тя ще бъде изключително динамична за бизнеса, работещ в дигиталната реклама.

Пандемията от COVID-19 все още не е приключила и много анализатори вече са предпазливи по отношение на рисковете, свързани с омикрон варианта на коронавируса. Въпреки това световната дигитална рекламна индустрия успешно се възстанови от забавянето от миналата година.

По-важното е, че предвид ускоряването на сливанията и придобиванията 2022 г. ще бъде много вълнуваща година за компаниите, работещи в онлайн рекламата, пише онлайн изданието business2community.com.

Медията обобщава три основни пазарни тенденции, които да следим през следващата година.

Metaverse (и Metaverse реклами)

Ако има модна дума за 2021 г., това определено е метавселена. Въпреки че цялата концепция не е толкова нова, когато Марк Зукърбърг я спомена в контекста на бъдещето на Facebook (сега: Meta), пазарът светна мигновено.

В това отношение, в допълнение към многобройните успешни колаборации с марки, пространството за дигитални имоти в метавселената напоследък също процъфтява, като оценките се издигат до рекордни висоти.

Що се отнася до перспективите за 2022 г., метавселена като цяло и метавселена реклама в частност определено ще претърпят по-нататъшна еволюция. Динамиката ще зависи значително от това колко бързо ще върви внедряването на 5G инфраструктурата.

CTV

Не само OTT официално стана CTV тази година, но и цялото рекламно пространство на CTV процъфтява, най-вече подхранвано от бързата пазарна капитализация и огромния ръст на стрийминг активностите на зрителите на различни устройства по целия свят.

Какво означава това за 2022 г.? Е, определено можем да очакваме ускоряване на разработването на нови решения за измерване и участие в нишата, като някои нови технологии ще бъдат пуснати през второто полугодие, ако нещата вървят добре.

Стратегии за данни

Въпреки че Google отложи оттеглянето на бисквитките на трети страни до 2023 г., важността на разработването на по-комплексна стратегия за данни беше в центъра на вниманието през 2021 г.

По-важното е, че този аспект ще стане още по-належащ през следващата година. По-специално, техният основен фокус ще включва разработването на всеобхватни стратегии за данни от първа и нулева страна, включващи езера от данни, CDP и други свързани технологични решения.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.