Осем тенденции в графичния дизайн, които ще властват през 2022 г. (I част)

Осем тенденции в графичния дизайн, които ще властват през 2022 г. (I част)

Графичният дизайн е един от елементите, на които бизнесът е важно да обръща внимание, за да привлича и задържа клиенти.

Venngage обобщава 8 ключови тенденции в графичния дизайн за 2022 г., които ще повлияят маркетинга, пише онлайн изданието business2community.com.

Визуалните изображения стават все по-приобщаващи

Наред с пандемията, през 2020 г. се състояха множество събития, които повлияха на видовете визуални образи, които марките създават. Възроди се движението Black Lives Matter, което стана глобално. Кампанията #StopAAPIHate постави акцент върху други маргинализирани общности.

Като цяло имаше засилен дискурс около представителството или липсата му и какво могат да направят обществото и марките, за да поправят ситуацията.

Брандовете започнаха да отговарят на тези обединяващи призиви, да адаптират маркетинговите си стратегии и да отразяват различните общности.

Това ще остане една от най-големите тенденции в графичния дизайн и през 2022 г. Виждаме повече приобщаване във визуалните елементи, използвани на уебсайтовете на марките и социалните медии. Иконите, илюстрациите и снимките сега показват различни етноси, ориентации и способности.

Приобщаващите визуализации ще бъдат основата в маркетинговите комуникации. Създаването им отразява обществото, в което съществуват брандовете, и ще бъде от полза както за компаниите, така и за общностите.

Визуализациите на данни се фокусират върху забавни теми

Визуализацията на данни се превърна в една от най-атрактивните и интересни визуални форми през последните 18 месеца. Заради пандемията обаче потребителите се умориха от тежките теми и търсят все повече забавно съдържание.

Брандовете отговориха на призива за повече забавление и леко съдържание. Забавните визуализации на данни стават водещ тренд.

Брандовете също създават визуализации по подходящи теми за своята аудитория, обвити в весел тон. Това създава забавно съдържание, което облекчава част от стреса през изминалата година.

Завръщането на ярките цветове

Цветните тенденции непрекъснато се развиват. В момента светът е във фазата на смелите цветове. Брандовете залагат на по-ярки цветове в стратегиите си. Това създава контраст, който прави текста и визуалните изображения на фона по-лесни за четене.

Тази тактика помага и за привличане на по-голямо внимание към съдържанието.

Все по-цветни икони и илюстрации

Друг начин, по който цветът влияе върху тенденциите в графичния дизайн през 2022 г., са иконите и илюстрациите.

Иконите се превърнаха в мощен визуален инструмент в маркетинговите кампании. Те са разпознаваеми веднага и имат универсална привлекателност.

Цветните икони са на мода в момента и това ще продължи и през 2022 г. Тази тенденция се отнася както за 3D, така и за двуизмерните икони.

Виждаме и по-цветни илюстрации, използвани от различни бизнеси. Илюстрациите са по-отворени за тълкуване, което ги направи полезен инструмент за привличане на внимание.

Увеличават се и абстрактните илюстрации в маркетинговите материали.

Очаквайте скоро втора част на материала!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.