Как изкуственият интелект променя създаването на съдържание

Как изкуственият интелект променя създаването на съдържание

Пейзажът на съдържанието се променя бързо. Търсенето на съдържание за стимулиране на персонализирани изживявания рязко нараства, като се удвоява през последните две години. Предвижда се това търсене да нарасне поне пет пъти през следващите две години.

В същото време повечето бюджети и екипи не стават по-големи, което напряга силно и бизнесите, и разработчиците на съдържание, пише MarketingMag.

Високофункционалните вериги на доставка на съдържание са от ключово значение за производството на съдържанието, необходимо за посрещане на клиентите там, където се намират в маркетинговата фуния, с ефективни преживявания.

Ново поколение технологии, вдъхновени от генеративния изкуствен интелект (AI), могат да помогнат на компаниите да обединят хора, инструменти и работни процеси, за да създадат и доставят повече от правилното съдържание със скоростта и мащаба на очакванията на клиентите.

Цялостен подход за справяне с проблемите на веригата на доставка на съдържание

Циклите на повечето марки от създаване до активиране на съдържание включват седмици време и десетки ръчни процеси. Творческите и маркетинговите екипи прилагат тромаво сътрудничество и процеси на одобрение на творческите идеи, производството на съдържание, активирането на маркетинговите канали, анализите и докладването.

Има четири различни области, на които брандовете трябва да обърнат внимание, за да изградят високофункционална верига на доставка на съдържание, която поддържа организационните цели.

Планиране и работен процес. Рационализирайте и оркестрирайте работата по създаването на корпоративно съдържание, като опростите прегледите и одобренията, оптимизирате разходите и ресурсите, подобрите капацитета, отстраните рисковете, калибрирате сроковете и автоматизирате някои рутинни процеси.

Творческа продуктивност. Гарантирайте бърз достъп на творческите екипи до активи, които ги подпомагат в създаването на ново съдържание. Спестете време на креативните професионалисти с базирани на генеративен AI инструменти за идеи, концепции и редактиране.

Маркетингова ловкост. Мащабирайте маркетинговото въздействие, като осигурите на екипите си подходящи инструменти, които им позволяват да локализират кампании, като същевременно ремиксират съществуващо съдържание и бързо генерират ново съдържание за кампании.

Активиране и анализи. Осигурете по-добро преживяване на клиентите и ефективност на кампанията, като позволите на екипите лесно да експериментират с варианти на текст, изображения и маркетингови канали. Измерете ефективността на съдържанието, за да можете да прецизирате оптимизацията.

Безопасно и отговорно съдържание

Както всички иновативни и трансформиращи технологии, генеративният AI идва както с обещания, така и с опасения. Брандовете трябва да гарантират, че използваните инструменти са търговски безопасни и че генерираното от AI съдържание не нарушава съществуващи авторски права и не съдържа вредна или предубедена информация.

Необходимо е приемането на корпоративни политики за данни и управление, които да гарантират, че информацията за служителите и клиентите се обработва правилно.

Брандовете трябва да търсят доверени партньори, които могат да осигурят както решения от световна класа, така и да имат силни етични процеси за изкуствения интелект, за да гарантират, че технологията може да се използва с увереност.

Технологии, които улесняват сътрудничеството, свързват системи и данни и автоматизират обикновени задачи, помагат на организациите по света да създават невероятно съдържание и им позволяват да предоставят потребителски изживявания, които се чувстват по-лични и въздействащи от всякога.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.