Персонализацията и инструментите за анализ са приоритет за търговците през 2021 г.

Персонализацията и инструментите за анализ са приоритет за търговците през 2021 г.

COVID-19 не само ускори преминаването на търговците на дребно към по-дигитален свят, но и оформи техните приоритети в технологиите за търговията на дребно за 2021 г. и още години напред.

Тъй като потребителското пътуване към покупката става все по-сложно, персонализацията при пазаруването също ще се усложнява, пише онлайн изданието RetailDive.com, като цитира скорошен доклад на Forrester.

Въпреки че за търговците на дребно е ясно, че инициативите за персонализиране са основен приоритет, потребителите изглежда не се впечатляват от досегашните им усилия. Според доклада само 19% от онлайн потребителите в САЩ смятат, че информацията, която търговците на дребно събират от тях, подобрява тяхното онлайн преживяване при пазаруване.

Технологиите в помощ на анализите остават водещ приоритет за търговците. Общо 52% от анкетираните от консултантската компания казват, че разполагат с такива инструменти. Други 32% планират да разширят употребата им.

Разрастването на електронната търговия в последните месеци засили и програмите за многоканално пазаруване на търговците на дребно. Малко над една пета от тези, които вече изпълняват такива програми, планират да ги разширят, надградят и подобрят, посочва се още в доклада.

Инвестициите в търговията на дребно като цяло са се утроили през годината до края на второто тримесечие до 31,5 млрд. долара, тъй като все повече потребители се превръщат в многоканални купувачи, според доклад на CB Insights.

Гигантът Walmart също яхва тази вълна. Веригата магазини обяви, че планира да предава своята технология за многоканално пазаруване и на други бизнеси.

Виртуалните асистенти, геозонирането и чатботите са сред инициативите, които също са "на радара" на търговците на дребно.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.