Оптимизирането на вашата маркетингова стратегия ще ви даде предимство в достигането на целевите ви клиенти. Вече над 80% от хората използват мобилни устройства за търсене в интернет, затова оптимизирането на вашия бизнес за мобилно търсене и привличане на клиенти е по-важно от всякога.
Само през 2019 г. разходите за реклама за мобилно търсене надвишиха 28 млрд. долара, което е приблизително 72% от всички разходи за цифрови реклами, пише онлайн изданието business.com.
Оптимизирането за мобилни устройства е и сред най-важните фактори за класиране в резултатите от търсене в Google. Резолюцията на екрана, дизайнът – има още много възможности за подобряване на мобилния маркетинг. Ето няколко области от вашата мобилна маркетингова стратегия, които да обмислите и да подобрите.
Сигурност
Измамите и атаките над електронната търговия се увеличават от година на година. Потребителите изпитват огромни опасения да пазаруват онлайн от мобилни устройства. Само през 2017 г. измамите с електронната търговия нарастват близо два пъти по-бързо от продажбите, отчита Experian. Имайки предвид тези факти, компаниите трябва да обмислят безопасността на клиентите и да подобрят мобилната киберсигурност, ако искат да запазят и увеличат доверието на потребителите.
Всеки бизнес, който обработва данни за клиенти или онлайн транзакции, трябва да предприеме няколко мерки. На първо място, това е въвеждането на SSL. Това помага на вашия сайт да поддържа високо ниво на поверителност чрез криптиране на данните, предавани от и до вашите страници. Уебсайтове с SSL криптиране гарантират процес на удостоверяване, за да потвърдят, че устройствата, които комуникират помежду си, са тези, за които твърдят, че са. Потвърждавайки тази информация, можете да гарантирате, че вашите клиентски данни са защитени преди да стигнат до предвидения получател. Получаването на валиден SSL сертификат не е трудно; има хостинг сайтове, които предлагат безплатно SSL криптиране, което дава на бизнеса сигурност без допълнителни разходи.
Многофакторното удостоверяване изисква два или повече независими източника за идентификация на потребителя. Така неоторизираният достъп от трети лица става по-труден. Пример за това е изискването от клиентите да предоставят парола и допълнителен идентификационен номер, например еднократен код, който се изпраща като кратко съобщение или на имейл на клиента.
Съществуват и патентовани технологии за предотвратяване на измами, които подобряват както потребителското изживяване, така и сигурността. Инсталирането на инструменти за данни, които комбинират инструменти за бизнес разузнаване, машинно обучение и уеб базирани разследвания за проследяване на фалшиви плащания, както и измами с акаунти, може да помогне за сигурността на клиентските транзакции.
Помислете за ад блокърите
Около две трети от хората не харесват мобилните реклами. Това представлява проблем, като се има предвид, че маркетолозите и рекламодателите сега харчат над половината от бюджета си за мобилна реклама. Изчислено е, че общо 380 милиона мобилни устройства използват технология за блокиране на реклами. Това създава доста предизвикателства за рекламодателите.
В тази връзка се стремете да подобрите рекламното качество и насочеността към аудиторията. Това ще гарантира, че правилните хора ще видят вашата реклама. Създавайте реклами със съдържание, предоставящо решения на конкретни проблеми, като предлагате прозрение и стойност за публиката. Правилното съобщение към точната аудитория, отправено в точния момент, е ключът към по-високите проценти на кликване (CTR) на вашите реклами и по-силните реализации.
Не забравяйте да слушате аудиторията си. Приемайте коментари и отзиви, за да осигурите ценно съдържание в рекламния си текст, което ще помогне да спечелите доверието на потребителите.
Очаквайте продължение на материала!