Българският мед ще се популяризира с кампания за 150 хил. лв.

i-love-honey-bees-1442702-m

Осемте най-големи пчеларски организации в България, обединени в Сдружението за биологично пчеларство, сключиха договор за финансиране на мащабна рекламна кампания с Държавен фонд „Земеделие“.  Кампанията е на стойност 150 000 лв. и трябва да бъде изпълнена до края на август тази година.

Финансирането е по линия на мярка А „Техническа помощ за пчелари и сдружения на пчелари” на пчеларската програма. Целта на проекта е да популяризира българските пчелни продукти, да повиши консумацията им и да създаде условия за по-добрата им ценова реализация. Финансирането му ще се осигури с 50% европейски средства и 50% от националния бюджет.

Сдружението ще промотира пчелния мед и пчелните продукти в рамките на рекламни дни под надслов „Силата на пчелния мед” в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас и Велико Търново. Промотирането ще включва също радио и онлайн рекламни кампании и организиране на пчеларска среща „Бъдещето на биопчеларството” в гр. Елена. Освен това ще бъдат изработени информационни материали - каталог с рецепти, листовки, детски книжки за оцветяване и хартиени торбички, които ще бъдат раздавани на посетителите, уточняват от фонда.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.