Защо е важна страницата "За нас" на всеки уебсайт?

Защо е важна страницата "За нас" на всеки уебсайт?

Страницата "За нас" е основен елемент от процеса на проектиране на уебсайт на бизнеса. Въпреки това много собственици на бизнес не ѝ обръщат особено внимание.

Изкушаващо е бързо да запълните тази страница с невдъхновяваща биография и общ текст с модни думи като "иновация" и "превъзходство", пише business.com.

Истината е, че тази страница е е ценен цифров актив и една от най-често посещаваните страници на вашия уебсайт. Всеки, който посещава вашия сайт за първи път, ще иска да открие повече за компанията и ще отиде на страницата "За нас", за да я научи.

Може да мислите, че е нелогично толкова много хора да посещават точно тази страница. Вероятно смятате, че те първо трябва да проверят раздела за услуги или цени.

Популярността на страницата "За нас" обаче има смисъл поради няколко причини.

"За нас" насърчава познаването и доверието

Ето една аналогия: когато срещнете нов човек, какво е първото нещо, което правите? Ще се опитате да го опознаете и когато почувствате истинска връзка, можете да помислите да инвестирате в нея.

По същия начин, когато потенциален клиент посети вашия уебсайт за първи път, той ще се насочи към страницата "За нас", за да види дали може да ви се довери. Клиентите искат да знаят за вашата история, за визията на компанията и дали тя би отговорила на техните ценности и нужди.

Страницата "За нас" помага на потребителите да разберат какви възможности имат, както и хуманизира бизнеса ви, като показва вас и екипа ви зад него. Затова снимките и биографиите на хората са важни, за да се уверят те, че си имат работа с истински хора, които разбират нуждите им.

Страницата трябва да следва последователността на дизайна на сайта, със същите отличаващи се елементи на марката - лого, цветова схема, шрифтове. Използвайте проверими факти и фрази, за да демонстрирате своята достоверност.

Добри практики при създаването на страница "За нас"

Вашата страница "Информация" не трябва да се отнася изцяло за вас. Посетителите на уебсайта са там, защото са изправени пред проблем или предизвикателство и се нуждаят от вашата помощ. Ако можете да докажете, че разбирате проблемите им, те ще се почувстват по-склонни да ви се доверят.

Не прославяйте компанията си, като включвате само нейните големи философски мисии и визии на тази страница. Наблегнете на това как разрешавате проблемите на клиентите си.

Разкажете историята си. Това е завладяващ начин да привлечете вниманието на аудиторията си. Една увлекателна история за скромното начало на вашия бизнес може незабавно да създаде доверие у клиентите.

Споделете как вашите продукти или услуги са разработени за подобряване на живота. Обсъдете проблемите или предизвикателствата, пред които сте се изправили и които са ви накарали да започнете този бизнес. Ако вашият бизнес е семеен, уведомете посетителите. Истинските истории хуманизират вашата марка, което осигурява контекст и значение за вашия бизнес.

Представете служителите си (или поне най-ценните от тях, ако са повече) със снимки и биографии. Споделянето на това кой е в екипа ви прави бизнеса ви да изглежда по-автентичен и човешки. Включете и тяхната информация за контакт с връзки, така че посетителите да могат да се свържат с тях.

Направете така, че потребителите да запомнят страницата ви "За нас". Хората са много по-склонни да правят бизнес с хора, които харесват. Създаването на правилното първо впечатление с тази страница може да направи всичко различно. Затова покажете всичко, което може да помогне за изграждането на доверие - от колко време сте на пазара, патенти, авторски права и друга интелектуална собственост, образование, обучение, сертификати, награди, които сте получили, статистика и данни от проучвания за успеха ви, отзиви и т.н.

Завършете страницата с призив към действие. Ако ефективно сте представили компанията си, така можете да пристъпите към осъществяване на сделка. Можете да помолите посетителите да се абонират за блога ви, да изтеглят безплатен ресурс, да въведат имейл адресите си или да видят конкретен продукт/услуга/каталог.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.