Четири ключови области, върху които стартъпите да се съсредоточат, за да успеят

Четири ключови области, върху които стартъпите да се съсредоточат, за да успеят

През последните 10 години се наблюдава ръст на броя на предприемачите. Една значителна част от тези бизнеси със сигурност ще се провалят след старта си. По-малко са тези, които успяват и дори предизвикват утвърдени играчи на пазара.

Предприемаческото пътуване започва оттам, че някой се опитва да намери решение на проблемите на потенциалните потребители. Следващата стъпка на предприемача е да намери съмишленици, които да подкрепят каузата му, пише inc42.com.

Стартъпът е не само решаване на съществуващи проблеми, но също така и управление на печеливш бизнес. На разположение на предприемачите има множество ръководства за това как да стартират успешен бизнес.

За да направи стартирането на собствена компания успешно, всеки лидер трябва да се съсредоточи върху четири ключови области: цел, печалба, хора и продукт.

Цел

Целта е северната звезда за всеки бизнес. За всяко стартиране целта е движещата сила. Когато целта на един бизнес е дефинирана, предприемачът винаги може да намери решения на проблемите, които иска да разреши.

Всеки стартиращ бизнес е изправен пред мрачни дни, в които основателят ще се затрудни да продължи. При дефиниране на ясна цел брандът ще има упоритостта и силата да се изправи срещу проблемите.

Целта не само помага на марката да взема добри бизнес решения, но също така да намери и съюзници. Бизнесът и печалбите вече не са единствените неща, които имат значение за заинтересованите.

Печалба

Докато целта на марката служи като нейна Полярна звезда, никой предприемач не трябва да изпуска от поглед необходимостта да прави пари и да изгражда бизнес. Мотивацията за печалба ще накара лидера не само да полага концентрирани усилия към целта, но и да добавя стойност към вече положените усилия.

Печалбата по същество е свидетелство за услугата/продуктите, предоставени на потребителската база. Печалбите могат да се разглеждат като страничен продукт от целта. Печалбата потвърждава, че проблемът съществува и че пазарът приема предложените от бизнеса решения.

Хора

Най-силният стълб на всяка компания са хората. Хората, съобразени с целта на организацията, внасят страст и положителна енергия на работното място и марката в крайна сметка създава по-добри продукти или предлага нови услуги.

Отминаха дните, когато една компания правеше пари, защото имаше най-модерните или най-евтините продукти. Публичността от уста на уста и социалният имидж на дадена марка могат да направят или да провалят стартъп.

Силната система за обслужване, която винаги отговаря на въпросите на клиентите и се грижи за техните непосредствени нужди, особено в ерата на социалните медии, помага за създаването на силна потребителска база и лоялност към марката.

Хората в днешно време инвестират времето и парите си в марки, които имат споделена стойност. Те са наясно, че гласуват с парите и времето си за кауза, в която имат косвен дял.

Продукт

Продуктите създават първото впечатление от всеки стартиращ бизнес. Добрият продукт може да помогне на стартъпа да улови и трансформира клиенти.

Положителното изживяване с продукта повишава удовлетвореността, лоялността и задържането на клиентите. В ерата на персонализацията е наложително да се разберат нуждите на потребителя и да се предоставят решения.

Крайните потребители ще оценят продукт, който е фокусиран върху целта, печалбата и хората. Това ще допринесе за създаването на цялостна екосистема за растеж на един предприемач. Отрицателното преживяване на клиента с продукта може да бъде опасно и да има каскаден ефект върху неговата потребителска база.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.