"Сердика Център" отбелязва 15-ия си рожден ден с нова идентичност и поредица от иновации

"Сердика Център" отбелязва 15-ия си рожден ден с нова идентичност и поредица от иновации

"Сердика Център" отбелязва 15 години от откриването си в България с поредица от иновaции, които предстоят да бъдат внедрени в търговския център. Цялостен ремонт и нова концепция на зоната на хранене, откриване на нови магазини и ресторант, изграждане на фотоволтаична система са част от инвестициите на Сердика Център за 2025 г.

"С гордост мога да заявя, че за 15 години "Сердика Център" се превърна в център на стила, вкуса и забавленията. Зад този наш успех стоят усилията и инвестициите в подобряване на инфраструктирата ни, както и реализирането на успешни партньорства и каузи, с които подобряваме средата, в която живеем. Благодарим на всички наши партньори през годините, с които доказахме, че "Сердика Център" е притегателен център за модни брандове и милиони клиенти на година", коментира Виктория Ненова, управител на "Сердика Център".

Тя допълва, че през годините молът работи на запълнен капацитет между 99 и 100%, а в "Сердика Център" присъстват ексклузивно модни брандове, както и големи модни лидери.

Клиентите на "Сердика Център" са предимно жени (56%), близо 80% с висше образование и високи доходи. Те предпочитат обекта заради спокойната и уютна обстановка без излишен шум, разнообразие от брандове, услуги, възможности за допълнителни събития.

На територията на "Сердика Център" функционират 202 магазина и 26 кьоска, които предлагат богат микс от брандове и услуги. Близо 70% от микса се състои от модни брандове, следвани от технологични брандове и бюти обекти.

В търговския център продължават да се откриват нови обекти. Своето присъствие в "Сердика Център" разширява полската група LPP с първи за мола магазин на Mohito. Първи магазин за страната ще открие и популярната испанска марка Salsa Jeans. Освен тях клиентите на мола ще могат да се насладят и на висококачествената японска кухня на ресторант Ikigai, който ще отвори врати в началото на летния сезон.

Плановете на Сердика Център за 2025 г. включват пълно преобразяване на зоната за хранене, която ще бъде с по-функционално разпределение и с условия за по-комфортно и уютно преживяване. Броят на седящите места ще бъде запазен, като ще бъдат добавени още 2 нови обекта за хранене. Проектът включва цялостен ремонт на общите части, утрояване на зелените площи и създаване на интерактивни зони за семействата.

За 15-годишното си присъствие на българския пазар "Сердика Център" постоянно инвестира във внедряването на иновативни технологии в инфраструктурата и подръжката на зелените площи в и отвън на територията си, с което подобрява своята енергийна ефективност и намалява въглеродните си емисии. През 2025 г. предстои изграждането на фотоволтаична система на покрива на сградата, която ще генерира електрическа енергия, достатъчна да намали с до 15% разхода на електричество за охладителните системи на "Сердика Център" и "Сердика Офиси".

Като част от цялостната политика за устойчивост 100% от енергията, която се използва в търговския център, е произведена от възобновяеми източници. Обновяването на BMS системата дава възможност за инсталирането на допълнителни устройства за контрол на качеството на въздуха в сградата, управление на осветлението, охлаждането и други. Измервания през 2020 г. със станции на airsofia показват, че въздухът в мола е с чистотата на планински въздух.

"Сердика Център" има изградена система за сепариране и разделно събиране на отпадъци, благодарение която над 180 тона пластмаса, хартия и стъкло годишно се предават за рециклиране. Зелени площи над 5500 кв.м. намаляват отпечатъка върху природата.

Част от имота, който се разгръща на над 180 декара, са и "Сердика Офиси". Те са разположени на 10 етажа с впечатляваща гледка към центъра на София. В офис частта работят над 2000 души, като освен работни места се предлагат и гъвкави работни пространства от най-ново поколение This Way. Всички офиси са от клас "А", сертифицирани като зелена сграда и с внедрени иновации.

От тази пролет "Сердика Център" променя своята идентичност. Новото лого модернизира визията, като съчетава минимализъм и силна бранд идентичност. Визуалната трансформация подчертава стремежа към иновации и развитие.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.