Жанет Найденова, Guerilla Marketing Coach, JNN Consult представи проучване свързано с позициите ни на Евопейската карта - интернет потребители - 3.5 млн. Най-голям ръст се наблюдава във възрастовата граница 55+. Над 50% са жени, а над 71% са над 24 години. 24% е и ръста при интерактивната реклама, а във Великобритания интерактивната реклама надхвърля инвестициите в телевизионна. В България през 2010 г. са инвестирани 26% за рекламно присъствие онлайн. Финансовият сектор е рекламодател N1 в интернет с дял от 14.01% от общите инвестиции в дигиталния сектор. Въпреки това телеком е на първо място.
Маркетинг експертът сподели няколко основни фактори, чрез които може да се измерва успехът на дигиталната реклама и популяризация на марките:
Разпознаваемостта на марката (Brand awareness) Предпочитаемостта към марката (Favourability) Желанието за препоръка на марката (Likelihood to recommend) Намерението за покупка (Purchase intent)