Александър Тошкович, Amiga Kraljevo: В региона ниската цена е по-важна от качеството

IMGP2653

 „Ние успяхме да регистрираме растеж дори в бума на кризата, защото непрекъснато подобрявахме производствения процес, модернизирахме бизнес процесите, и създадохме нови качествени продукти“. Това сподели Александър Тошкович, изпълнителен директор на сръбската фирма, производител на улично осветление Amiga Kraljevo в рамките на конференцията My Success – Балкански форум за добри практики.

Към момента компанията реализира годишен оборот в размер на 35 млн. евро, постоянно увеличавайки износа си и покривайки международно признати лицензи и стандарти. Тошкович обаче потвърждава тезата, че взаимната търговия в региона не е добре развита.

„Защо не правим бизнес помежду си? Износът ни расте за Западна Европа и Африка, но не и за региона. Причината е, че на местните пазари не се прилагат европейските стандарти за уличното осветление, независимо, че например, България и Румъния са в ЕС. Тук се залага на ниската цена, но на много ниско качество, но ние не искаме да правим компромис с качеството.“, категоричен е той.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.