09.00 - 09.30 Регистрация и кафе |
|
09.30 - 10.00 |
"Инфлуенсър маркетинг - тендеции и поглед в бъдещето. Достоверност и автентичност - пресечна точка между ценностите на бранда и инфлуенсъра", Ива Григорова, Managing Director, MSL част от Publicis Group Bulgaria |
10.00 - 10.20 |
"Индустрализация на инфлуенсър маркетинга", Христомир Витанов - Мъро, криейтив директор и партньор, Anomaly и Йордан Георгиев, директор продукция и партньор, Anomaly |
10.20 - 10.40 |
"Разбиране на ключовите правни въпроси на маркетинг кампании с инфлуенсъри, Жулиета Мандажиева, партньор в KDBM Law |
10.40 - 11.00 Кафе пауза и време за networking |
|
11.00 - 11.30 |
"Три различни маркетинг комуникационни цели, които можем да постигнем с инфлуенсъри. Развитие на дигитален актив чрез кампании с инфлуенсъри", Георги Малчев, Управляващ партньор, Xplora |
11.30 - 12.00 |
"Как ефективно да използваме YouTube за бизнеса - актуални данни и прогнози за Youtube в България" - Марин Агандеров, Управляващ партньор, Talent media |
12.20 - 12.50 |
Панелна дискусия: "Kaк брандовете и инфлуенсърите да печелят взаимно от дългосрочни партньорства" Гост панелисти: Рая Стефанова, Client Service Director, Параграф 42, Йоана Цонева, Maркетинг мениджър, ИКЕА, Силвия Дамянова, Маркетинг специалист и инфлуенсър и Маги Сан, инфлуенсър и влогър, Христомир Витанов - Мъро, криейтив директор и партньор, Anomaly Модератор: доц. д-р Александър Христов, председател на Българска асоциация на ПР агенциите /БАПРА/ |
12.50 - 13.30 |
Workshop: "Как да продаваме с Live gаming" Модератор: Мартин Кадинов, Собственик на TDB Play Представящ демо: GOTHIKA_47 |
13.30 |
Закриване на конференцията и време за networking |