Пет мита за Instagram Reels, на които да спрете да вярвате

Пет мита за Instagram Reels, на които да спрете да вярвате

Ако искате органично да увеличите последователите си в Instagram, Reels ще трябва да ви стане най-добър приятел.

След експлозията на TikTok Instagram бързо се окопити и до средата на 2020 г. отново зае водеща позиция на пазара на кратко видео, пише Entrepreneur.com.

Изминаха няколко години, откакто Instagram пусна функцията Reels, за да конкурира TikTok. Много брандове вече ползват Reels, но други още не са възползвали от нея и пропускат огромна възможност.

Когато видите други марки да използват Reels по начини, които не изглеждат автентични или съгласувани с брандовете, става лесно да отхвърлите идеята и да се върнете към предишните си стратегии за съдържание. Така обаче алгоритъмът на социалната платформа ви пропуска, а оттам започва спад в ангажираността и забавяне на растежа.

Може да имате най-доброто съдържание в приложението, но тъй като не го споделяте в предпочитания формат, Instagram ще направи развитието ви в платформата адски трудно.

Ето и пет мита за Reels, които медията разбива.

Вашите Reels трябва да са с качество на висока холивудска продукция

Вие сте превъртали Instagram и сте ги виждали: професионално осветени, прецизно редактирани видеоклипове, които изглеждат така, сякаш са произведени на холивудска филмова площадка. Мислите си: "Няма начин да правя това всеки ден, камо ли дори веднъж. И останалото, което правя, ми е твърде много".

Добрата новина е, че доброто осветление със сигурност не вреди, но потребителите на платформата по-скоро търсят друго ключово нещо във вашето съдържание: автентичност.

Ако искате да привлечете истински последователи, трябва да им покажете, че вие ​​и вашата марка сте истински хора. Това означава да вземете своя смартфон, да направите един запис с него, да добавите някакви надписи и да го публикувате.

Въобще не е задължително да правите reels, които да стават вирусни. Ако не вярвате, превъртете видеа, които са ви изпратили приятели или на които сами сте попаднали. Със сигурност някои от тях са ви харесали толкова, че да ги превъртате отново и отново. И със сигурност някои от тях нямат студийно качество, а са заснети с някой старомоден телефон с не чак толкова съвършена камера.

Трябва да танцувате

Ако не сте израснали, изпълнявайки сцени, или ако просто не искате да се чувствате като маймуна, която танцува, за да привлечете внимание - успокойте се, не е нужно да танцувате изобщо. Танците работят за някои лични марки и фирми, защото те се наслаждават. Ключът към това да накарате Reels да работят за вас и вашата марка е да изберете формат, който ви пасва.

Има безброй възможности, различни от танците. Можете да говорите срещу камерата, да разкажете история, да използвате снимки, да говорите върху видеото (с глас зад кадър). Ако не искате да танцувате - не го правете, това няма да прогони аудиторията ви.

Къси видеа

Нищо няма да убие творческия ви поток (и възможността да станете вирусни) повече от това да сте фиксирани върху това да направите видеото си с определена дължина. Когато става въпрос за привличане на последователи с Reels, няма нужда да се поставяте в кутия.

Въпреки че е вярно, че вниманието на хората става все по-кратко с всяка година, пазарът винаги ще консумира добро съдържание - независимо от дължината му. Ключът е наистина да произведете добро съдържание. Вместо да се фокусирате върху дължината, обърнете внимание на посланието.

Когато създавате следващата си лента, позволете си да не мислите за дължината, а вместо това да помислите колко добре вашето послание ще резонира с вашата идеална аудитория. Това е сигурен начин да привлечете вниманието и да го задържите, независимо от това колко секунди е дълго видеото.

Ако видеото ви не стане вирусно за една нощ, то няма да има шанс

Следващия път, когато публикувате Reels и видеото не натрупа милиони гледания през първите си 24 часа, не го отбелязвайте като провал. Благодарение на алгоритъма на Instagram Reels могат да бъдат изтласкани на страницата за изследване дни, седмици и дори месеци след публикуването им.

Така че, вместо да се вманиачавате да произведете бързо вирусно видео, съсредоточете се върху това да направите съдържанието си възможно най-вечно зелено, като знаете, че то може да стане вирусно дни след като вече е публикувано.

Трябва да публикувате няколко пъти на ден, за да привлечете интерес

Изобщо не е нужно да публикувате по няколко пъти на ден, за да работи Reels за вас. Най-важното е да сте последователни.

Да бъдеш последователен изглежда различно за всеки, така че изберете честота за публикуване на видеа, която е изпълнима, и се придържайте към нея. За някои може да е веднъж дневно, за други - три пъти седмично.

Да публикувате Reels, както и друго съдържание, само за да сте публикували нещо е сигурен начин съдържанието ви да се провали. Всеки път, когато се появявате онлайн, трябва да бъде с намерение, подкрепено от стратегия.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.