Meta разширява рекламите в Reels

Meta разширява рекламите в Reels

Meta обяви подобрения на своите продукти на Международния фестивал на креативността Cannes Lions със специален акцент върху краткото видео Reels.

Рекламите в Reels се разширяват до повече рекламодатели в Instagram след успешен пилотен проект. Рекламите са проектирани да се интегрират плавно със съдържанието за ненатрапчиво зрителско изживяване, пише Insider Intelligence.

Reels вече поддържа реклами за популяризиране на приложения (по-рано реклами за инсталиране на приложения) както във Facebook, така и в Instagram.

Meta тества базирана на изкуствен интелект функция за реклами с Reels с едно изображение, която дава на рекламодателите безплатен достъп до разнообразна музикална библиотека. Според данни на компанията рекламите, които включват както музика, така и глас зад кадър, предизвикват 15% по-висок среден положителен отговор в сравнение с реклами без звук.

Компанията също така изпробва филтър за инвентар и инструмент за проверка на трета страна с партньор Zefr for Reels като част от усилията си да предложи на рекламодателите по-добър контрол върху разположението на рекламите.

Очаква се Meta да въведе тези решения по-широко през следващите седмици.

Meta казва, че Reels е отбелязал експоненциален ръст, като ежедневните повторни споделяния надхвърлят 2 милиарда - брой, който се е удвоил само за шест месеца, според отчета за приходите за първото тримесечие.

Данните сочат още, че времето, прекарано в Instagram, се е увеличило с над 24% след въвеждането на Reels. Този ръст се приписва на препоръките за съдържание, управлявано от AI, подобно на подхода на TikTok.

Други източници подкрепят твърденията на компанията: Проучване на Morgan Stanley от април разкрива нарастващо приемане на Reels сред потребителите на Instagram, като 74% използват Reels към април 2023 г. спрямо 69% през септември 2022 г. и 62% през март 2022 г.

Данните показват още, че показа, че 65% от потребителите на основното приложение на Facebook са се ангажирали с Reels срещу 54% през септември 2022 г. и 47% шест месеца по-рано. Миналата година ангажираността с Reels в Instagram за първи път надмина тази на карусел постовете.

Тъй като както създателите на съдържание, така и марките се съгласяват, че Reels е най-добрият формат за сътрудничество, може би не е изненада, че създателите вече могат да таксуват значително повече за Reels в сравнение с емисиите в публикацията.

Само че въпреки стимулирането на ангажираността, Reels не е допринесъл пряко за растежа на приходите и донякъде е канибализирал приходите от истории и публикации в емисии. Очаква се обаче увеличаването на изразходваното време да облагодетелства приходите в дългосрочен план.

Вероятно Reels да бъде неутрален по отношение на приходите до края на 2023 г. или началото на 2024 г., но остават предизвикателства при намирането на правилните стратегии за монетизиране поради структурата на съдържанието.

Докато Reels се опитва да настигне TikTok, дъщерното дружество на ByteDance не почива на лаврите си и пуска генератор на скриптове с изкуствен интелект, за да събере допълнителни разходи за реклама.

С подобрението на Reels рекламите Meta се опитва да поведе в предоставянето на иновативни рекламни решения, които ангажират зрителите, като същевременно разширяват възможностите за рекламодателите. Въпреки че в много отношения компанията изостава от TikTok, Reels успя да навакса значително през последната година.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.