Имейл маркетингът - най-печелившият инструмент от маркетинговата стратегия

Имейл маркетингът - най-печелившият инструмент от маркетинговата стратегия

Имейл маркетингът е в топ три на инструментите за печеливша маркетингова стратегия. Доклад на Litmus за състоянието на имейл ангажираността показва, че никой друг канал не може да се мери със силата на имейл маркетинга, когато става въпрос за възвръщаемост на инвестициите (ROI).

Имейл маркетингът осигурява възвръщаемост от 36 долара за всеки похарчен 1 долар, според данни на Litmus, пише insiderintelligence.com. С премахването на бисквитките на трети страни става все по-важно за бизнеса да инвестира в имейл маркетинг.

Създаването на списък с абонати подготвя брандовете за успех, като насърчава свързаността, представя експертност, а оттам насърчава и потребителските разходи.

Медията обобщава три начина за опознаване на абонатите.

Един по един или група

Много търговци забравят, че техният имейл списък е точно като мини фокус група. Разбирането на вашите купувачи - лоялни, изгубени и потенциални - е ключът към отключването на вашия идеален клиент. Опознаването на клиентите дава знания какво трябва да направите, за да привлечете повече като тях в бъдеще.

Има няколко начина за получаване на обратна връзка и опознаване на клиентите: проучвания; задълбочени интервюта; виртуални фокус групи; проследяване на настроенията по имейл.

Независимо от метода на оценка и дали обратната връзка е анонимна, това е добър начин да спечелите вниманието на потребителите. Марките, които се свързват с и слушат абонатите си, в повечето случаи създават по-лоялни клиенти в дългосрочен план.

Най-често използваните имейл показатели

Отваряне, кликване, отписване.

Ако имейлите можеха да говорят, бихте могли да научите много за вашите абонати. И имейлите всъщност го правят! Честотата на отваряне, честотата на кликване и други стандартни имейл показатели ви дават сигнали. Те ви уведомяват кога абонатите се интересуват, не се интересуват и кога са готови за покупка.

Можете да оптимизирате съдържанието чрез A/B тестване, което е тактика, използвана от 90% от търговците, според Litmus. Можете също така да персонализирате имейлите, за да задълбочите ангажираността.

Опитът на търговци показва, че имейлите, изпратени за рожден ден, носят 3,42 пъти повече приходи от стандартен промоционален имейл.

Разбирането за това какво кара хората да кликват, да отварят, да се отписват и да купуват помага да научите какъв тип съдържание работи за тях.

Не толкова често използвани имейл показатели

Имейл клиенти, скорост на четене, използване на тъмен режим.

Как оптимизирате по-техническите нюанси на шаблоните? Как прилагате това, което научавате от имейл маркетинговата си програма, към други канали? С анализи, които надхвърлят отварянията и кликванията.

Когато знаете кои имейл клиенти използват вашите абонати, можете да оптимизирате изживяването. Например какво би станало, ако по-голямата част от абонатите отварят имейла си на мобилни устройства и използват тъмен режим. Ще искате да включите това във вашата стратегия за проектиране, осигуряване на качеството и процес на тестване.

Или да кажем, че знаете, че даден имейл има висока скорост на препращане или печат. Възможно е да имате вирусно съдържание в ръцете си.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.