Безпрецедентна конкуренция и високо качество на проектите и кампаниите в десетото юбилейно издание „BAAwards’25“

Безпрецедентна конкуренция и високо качество на проектите и кампаниите в десетото юбилейно издание „BAAwards’25“

Десетото юбилейно издание на годишните награди на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) за маркетингови комуникации (BAAwards"25) се проведе на гала церемония в "ИНТЕРПРЕД-СТЦ.

За втори път галата е плод на съвместните усилия и стратегическото партньорство на БАР и фокусираната в управлението на бизнеса медия Enterprise.

Участниците в конкурса отбелязват ръст в средната оценка (рекламодателите получават през 2025 г. 11,5 т. при 10,24 т. през 2024 г., комуникационните агенции - съответно, 11,9 т. и 10,5 т., студентите - съответно, 11,25 г. и 10,1 т.).

Безпрецедентната конкуренция, оставила някои финалисти само на няколко стотни или десети от точката зад носителите на златна, сребърна или бронзова награда, стана причина за първи път БАР да раздаде поощрителни награди.

Д-р Свилен Стрезов, председател на управителния съвет на асоциацията и на съдийската група в BAAwards"25 коментира: "Преценихме, че трябва да отличим и тези, които са на десети или стотни под наградените със златно, сребърно или бронзово отличие. Тяхната работа е изключителна и дълбоко ни впечатли."

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, добавя: "Понякога и най-добрият нападател може да удари греда, но това не го прави по-малко добър футболист. Случва се, когато има разлика от стотни или няколко десети от точката, и малшансът да има значение."

В конкурса за рекламодатели награди на БАР получиха:

В категория "Нов продукт":

  • Ø златна награда получи "Каменица" АД за кампанията "Героят от морето"
  • Ø сребро получи "Кока-Кола България" за кампанията "Един Дядо Коледа не стига"
  • Ø бронзова награда грабна "Каменица" АД за кампанията "Една година Madri Excepcional в България".

Поощрителни награди получиха:

  • Ø "Кауфланд България" за кампанията "Приятел Fixeez с се познава"
  • Ø "Байерсдорф България" за кампанията "Eucerin Epigenetics".

В категория "Корпоративна социална отговорност":

  • Ø със злато беше отличена "Тимбарк България" за кампанията "Велинград ALCALIA - следи от изчезване"
  • Ø сребърна награда получи "Пощенска банка" за кампанията "Финанси под CTRL"
  • Ø бронзова награда беше присъдена на "Каменица АД" за кампанията "Морски съкровища".

Поощрителна награда

беше присъдена на "БТВ Медия Груп" за кампанията "Първата крачка към твоето здраве - информационна кампания на БТВ".

В конкурса за комуникационни агенции награди на БАР получиха:

В категория "Нов продукт":

  • Ø златна награда получи за кампанията "Nature Unplugged"
  • Ø среброто също отиде при за кампанията "Героят от морето"
  • Ø бронз грабна Saatchi & Saatchi, част от Publicis, за кампанията "Събор за наши хора".

Бяха раздадени и 4 поощрителни награди:

  • Ø на Starcom, част от Publicis, за кампанията "Samsung Flip & Fold"
  • Ø на Huts Group за кампанията "Всички поводи да се наспиш"
  • Ø на B+RED за кампанията "1664 BLANC Style Over Rules"
  • Ø на за кампанията "Изпълнителен директор "Сън".

В категория "Корпоративна социална отговорност":

  • Ø златна награда беше присъдена на "ББДО Груп"/"Проксимити София" за кампанията "Финанси под CTRL".

В студентския конкурс на BAAwards"25

традиционно премериха сили отбори от Нов български университет (НБУ) и Университета за национално и световно стопанство (УНСС). В оспорваната конкуренция надделяха два отбора от НБУ.

В категория "Нова услуга":

  • Ø студентски екип, воден от Силвия Стоянова, грабна златна награда за проект "Иновация на мобилно приложение за Централна градска мобилност - София"
  • Ø студентски екип, воден от Симона Стоянова, беше отличен със сребро за проект "Pink! Taxi - такси от жени за жени"

Десетото издание на "Наградите на БАР" отбеляза нов етап в развитието на конкурсите и отвори врати за още по-високи и запомнящи се постижения в маркетинговите и бранд комуникации.

За БАР

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008 г. от 11 големи компании рекламодатели. През 2025г. асоциацията има 19 компании членки. Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 г. асоциацията отличава професионализма в маркетинговите комуникации чрез "Наградите на БАР-BAAwards". Заедно с НБУ и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), БАР реализира и тристранен проект "Рекламна академия", който се провежда ежегодно на територията на НБУ. Двата проекта са със запазена марка.

Повече за БАР може да прочетете на baa.bg

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.