Десет начина да увеличите положителната публичност за вашия бизнес

Десет начина да увеличите положителната публичност за вашия бизнес

Едно от най-големите предизвикателства при стартирането на нов бизнес е да спечелите сцепление с вашия целеви пазар. Изграждането на осведоменост изисква ефективна стратегия за връзки с обществеността, която да създаде постоянен поток от положителни новини за вашата компания.

Когато имате малък стартов бюджет, може да нямате незабавните ресурси, необходими за наемане на пиар фирма, пише Forbes.

Има някои стратегии, които да приложите, за да привлечете публичност.

Медията обобщава 10 начина да насърчите положителната публичност за бизнеса си.

Насърчавайте прегледите

Малко неща са по-добри за повишаване на публичността от слуховете от уста на уста от реални клиенти. Стойността на положителните отзиви на клиенти се оценява високо.

За новите бизнеси, които може все още да не разполагат с тях, инфлуенсър маркетингът също може да бъде мощен инструмент, когато се използва правилно. За разлика от наетите знаменитости и говорителите по сценарий, инфлуенсърите могат да бъдат особено ефективни в рекламирането на предимствата на вашия продукт и разказването на историята на вашата марка по автентичен, правдоподобен начин.

Инфлуенсър, който може да предаде вашето послание по начин, който резонира с неговите последователи, по същество осигурява целенасочена маркетингова кампания за вас. Важното е да заложите на инфлуенсъри със силно ангажирана аудитория. Размерът ѝ няма толкова голямо значение, ако последователите не се ангажират със съдържанието.

Фокусирайте се върху вашия местен пазар

Без съмнение най-добрият начин да увеличите публичността на нов бизнес е да се съсредоточите върху местния пазар. Въпреки че всяка компания, която търси мащаб, ще иска евентуално да се включи в регионални или национални връзки с обществеността и маркетингови стратегии, в началото на кривата местните пазари доминират.

Тази стратегия е въздействаща поради факта, че много местни пазари имат местни телевизии, радиостанции и дори интернет базирани медийни компании в близост. Ангажирането с тях ще даде възможност за силно въздействие на местно ниво за стимулиране на вирусна привлекателност и също така ще отвори новия бизнес за потенциални възможности за синдикиране.

Това може да повлияе на широкомащабната информираност, както и да даде тласък за обхвата на уебсайта на бизнеса.

Възползвайте се от съдържанието, генерирано от потребителите

Генерираното от потребители съдържание може да е под формата на рецензии, препоръки или дори просто публикации в социалните медии за вашата компания. Причината да е толкова ефективно е, че добавя ниво на автентичност и надеждност към вашата марка.

Когато потенциалните клиенти видят, че други хора са имали положителен опит с вашия бизнес, е много по-вероятно да купят от вас. Така че, ако търсите начин да генерирате шум за новия си бизнес, помислете дали да не използвате силата на генерираното от потребителите съдържание.

Организирайте безплатно събитие

Един от начините да създадете положителна реклама за нов бизнес е да предложите безплатно събитие. Може да е някакъв вид обучение за услугите, които предоставяте, или пък курс по готварство, ако предлагате храни.

Можете да си сътрудничите и с местни бизнес организации, за да спонсорирате събитие или да се присъедините към други събития.

Поддържайте връзка с медиите

Свързването с медийни професионалисти и журналисти в дългосрочен план и изграждането на взаимоотношения с тях може да помогне за увеличаване на положителната публичност за нов бизнес.

Когато имате добри отношения с медийни професионалисти, те са по-склонни да пишат или говорят положително за вашия бизнес, когато им се даде възможност. Освен това, това може да ви помогне да получите медийно отразяване на вашия бизнес, когато иначе не бихте успели.

Бъдете готови да отговаряте на въпроси, да предоставяте допълнителна информация или просто да разговаряте за вашия бизнес. По този начин вие ще сте на първо място в списъка на журналистите с контакти, когато имат нужда от история.

Работете с инфлуенсъри

Инфлуенсър маркетингът е един от най-ефективните начини за увеличаване на положителната публичност за нов бизнес. Едно от основните предизвикателства, пред които са изправени новите бизнеси, е, че хората не са запознати с марката. Същевременно хората не искат и да експериментират с покупките си. Вместо това те търсят отзиви и препоръки от други хора, на които имат доверие.

Много е вероятно аудиторията ви да се вслуша в мнение на инфлуенсъри, които следи. Това прави инфлуенсър маркетингът отлична стратегия за нов бизнес, тъй като хората със сигурност ще обмислят марка, която любимият им инфлуенсър поддържа.

Предлагайте безплатни мостри

Един ефективен начин за генериране на положителна публичност за нов бизнес е да предложите безплатни или намалени мостри от вашия продукт. Това е особено ефективна тактика, ако вашият продукт е уникален или иновативен, тъй като може да помогне да предизвикате интереса на потенциалните клиенти и да ги накарате да говорят за вашата марка.

Освен това, предлагането на отстъпки може да примами хората. Като предоставяте безплатни мостри или мостри с отстъпка, можете да генерирате вълнение и интерес, което да ви помогне да привлечете повече клиенти и да развиете бизнеса си.

Разпространете съобщение за пресата

Съобщенията за пресата са чудесни за оповестяване на нов бизнес. Те са лесни за локализиране и обикновено се приемат много добре от местните общности, които обичат да споделят интересни новини със своите членове.

Ако целта ви е информацията да се види на национално ниво, тези съобщения също могат да помогнат. Съобщението за пресата служи като чудесен начин да се представите пред читателите и да повишите осведомеността за вашия нов бизнес.

Включете се в общността

Има много начини да помогнете за увеличаване на положителната публичност за нов бизнес, но един от най-ефективните е да се включите в общността. Отстоявайте социална ценност. Направете нещо благотворително. Така изпращате съобщение, че не сте на пазара само за да печелите.

Това може да стане по различни начини, например чрез спонсориране на местни събития, даряване на местни благотворителни организации или просто опознаване на хората, които живеят и работят в района.

Като станат част от общността, фирмите могат да покажат, че ги е грижа за нещо повече от просто реализиране на печалба и това може да помогне много за генериране на добра воля и положителна публичност, която е ангажираща.

Това насърчава клиентите да оставят положителни отзиви, които могат да създадат благоприятна онлайн репутация. Това пък привлича нови клиенти и подкрепя развитието на бизнеса.

Участвайте в дискусии

Активното участие в общности, групи и социални медии може да бъде чудесен начин да получите положителна публичност като нов бизнес. Това е полезно за стартиращи компании, тъй като те обикновено нямат големи екипи или дълбоки джобове.

Участието в целеви потребителски групи и общности обикновено не струва нищо и също не изисква много време. Можете да започнете с местата, където вашата целева аудитория присъства. Това може да са офлайн местни събития или общности във Facebook, групи в LinkedIn, хаштагове в Twitter или теми на Quora и Reddit.

Бъдете активни на тези места и участвайте в дискусиите по полезен начин. Това ще ви помогне да получите потенциални клиенти, да създадете лоялни последователи, да спечелите клиенти и да увеличите положителната публичност за вашия нов бизнес.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.