Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | November 14, 2019

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Сезонният маркетинг или как да извлечем дивиденти от празниците

Сезонният маркетинг или как да извлечем дивиденти от празниците

Когато наближат празници, със сигурност се замисляте повече за това какво да сервирате на гостите или как да украсите дома си, а защо не и да увеличите продажбите си със сезонен маркетинг. Разбира се, освен ако не продавате коледна украса или пък пуйки, тогава това не е необходимо.

Празничните промоции не се ограничават само с важните семейни празници, пише онлайн изданието business2community.com. В тях влизат началото на нов сезон, фестивали, официални празници, рождени дни и т.н. Ако направите проверка, ще видите, че всеки ден е световен ден на нещо – от кафето, през котките до учителите. От вас се иска само креативност да намерите тези, които имат смисъл за бизнеса ви.

Още идей как да развиете присъствието си в дигитална среда, кои са най-изполваните канали и как да увеличите приходите си чрез тях можете да научите по време на следващото събитие на сп.Enterprise- Digital Transformation Summit .

Ето и пет маркетингови идеи за промотиране на бизнеса ви.

Подаръчни сертификати и карти

От магазините за дрехи до магазините за хранителни стоки – много бизнеси предлагат подаръчни ваучери, карти и сертификати и при това не само сезонно, а през цялата година. И един пример: едва ли ще си помислите за Subway, когато обмисляте коледните си подаръци, но ако видите ваучер на компанията, може и да ви хрумне да го подарите на някого.

Рождени дни

Получавали ли сте поздравителни картички и специални промоции по мейл за рождения си ден? Можете да се поинтересувате от рождените дни на клиентите си при регистрациите, абонаменти за бюлетини и др. и да им предлагате празнични отстъпки заедно с топлите си пожелания.

Безплатна доставка

Ако не предлагате опцията безплатна доставка през годината, направете го по празници като част от специалните си оферти към клиентите. Това може да насърчи покупките. Ако предлагате безплатна доставка при достигане на определена сума за покупки, обмислете да занижите сумата при специални поводи и празници.

Напомняйте на клиентите си, че безплатната доставка е част от специалната оферта, като им предоставите специален промо код.

Конкурси за снимки в социалните мрежи

Поискайте от последователите си в социалните мрежи да споделят празнични снимки с продуктите ви и да тагват страницата, за да спечелят награда. Това може да са снимки от лятната ваканция, от коледната или великденската трапеза, спомени от първия учебен ден и т.н.

Подобни игри носят дивиденти за всички: последователите ви печелят награди, а вие получавате съдържание, генерирано от потребителите, и повече видимост сред потенциални нови клиенти.

Благодарете

Най-доброто, което можете да направите за хората, поддържащи бизнеса ви, е да им благодарите. Пожелайте им весели празници, уведомете ги за неработното време, изпратете им коледен нюзлетър, покажете, че ви е грижа за лоялните ви клиенти.

Проучване за създаване на съдържание

Всеки път, когато създавате съдържание за клиентите си, проучвайте. Направете проучване за ползваните от тях ключови думи. Не чакайте последния момент, за да подготвите съдържанието.

Подготвяйте полезно съдържание, което носи стойност на клиентите ви. Хората постоянно търсят решения за техните проблеми, така че давайте им решенията.

Търсете данните

Изключително важно е да съберете колкото се може повече данни за сезонните си маркетингови кампании. Доколко хората взаимодействат с постовете ви в социалните мрежи, как конвертира съдържанието на сайта ви, дали определени страници получават повече трафик – това са данни и те са важни за бизнеса ви. На тази основа можете да подобрявате представянето на кампаниите и да развиете стратегия за следващите.

Ако търсите как да увеличите присъствието на бранда си в дигитална среда научете повече по време на Digital Transformation Summit -бизнес форум на сп. Enterprise

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.